Gå til innhold

Utkast til ny portefølje/blog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes du gjorde veldig bra arbeid på live versjonen.

 

Fargene i headeren er noe jeg drømmer meg litt bort i, dype nede i havet liksom, så det er stort pluss.

LIker veldig godt OMK logoen din også.

 

Teksten i menyen er stilig (hjem, notater, portfolio etc), men kanskje den er litt vel tynn?

Prøv en bold font og se hva som skjer imo.

 

Det sto i et annet screenshot at det var brukt wordpress, har du tenkt å bruke det fortsatt?

Jeg har endel erfaring med wordpress og skulle likt å se litt hvordan du vil få til dette designet med det.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer xaoc:)

 

Det sto i et annet screenshot at det var brukt wordpress, har du tenkt å bruke det fortsatt?

Jeg har endel erfaring med wordpress og skulle likt å se litt hvordan du vil få til dette designet med det.

8599840[/snapback]

 

Har rett og slett ikke kommet så langt, så det kommer selvfølgelig :) Jeg koder først opp designet, og begynner så med og kode det inn med Wordpress.

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Kost gjerne på deg litt mer letter-spacing i menyen, eller bare lag bilder av det. Har ikke på CT, så det ser litt stygt ut.

8600320[/snapback]

 

Etter så mange problemer med forskjellige farger fra PS til "koding" var jeg redd for og begynne med bilder i menyen, men er vel kanskje verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...