Gå til innhold

Spørsmål Anngående MSI Geforce4 Ti4200 128MB

T-Virus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har et viktig spørsmål anngående MSI Geforce4 Ti4200 128MB AGP x4 kortet som er på denne internettsiden

http://www.msi.com.tw/program/products/vga...0&MODEL=MS-8886

Vil dette grafikkortet virke med det hovedkortet som jeg har lagt internettadressen til her

"]http://www.pcchips.com.tw/product/M810Lv71...1a.html

Jeg vet at dette hovedkortet ikke er så bra. Så jeg håper at det virker, fordi jeg har bestillt dette grafikkortet. Håper på svar raskest mulig :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vil tro at det gjør det, enda produsenten tydeligvis ligger godt i bakleksa når det gjelder testing av kompatible skjermkort.... :roll:

Men, du sier jo at du allerede har bestilt kortet, så da er vel ordtaket "spist er spist" gjeldende for deg....

Skrevet

Er det noen her som vet hvor mye poeng grafikkortet har fått i 3DMark 2001 SE. Jeg vet også at poengene kommer ann på hvor kraftig maskin man har. Så jeg er ute etter scoren til en middels bra datamaskin :wink:

Skrevet

La meg si det slik da, T-Virus:

Jeg har grafikkortet du snakker om selv, MSI GF4 Ti4200 128Mb, har hatt det kun i noen uker, men har ikke angret på det kjøpet ett sekund...:-)

Hvilken score det har/eller kunne ha fått i 3D Mark er helt uvesentlig for meg.......Jeg vil ha et kort som jeg er fornøyd med, og velger ikke kort ut fra hvor store poengsummer det får i benchmarks - det synes jeg personlig er latterlig, men det er nå min mening da........

Det blir litt sånn fjortisaktig for meg: "Fy f.... sjekk kortet mitt får 12761 poeng i 3d Mark, driiiitbra kort ja, hau hau...".

Skrevet

Jeg har et lite problem med grafikkortet, og det er at grafikkortet kjører bare i AGP 2x, når hovedkortet støtter AGP 4x. jeg har også installert den nyeste AGP driveren til hovedkortet mitt. Så er det noen her som kan hjelpe meg å få kortet til å kjøre i AGP 4x.

Skrevet

Jeg har nå vært inne på Bios'en å sjekket om det er mulighet til å gå fra AGP 2x til AGP 4x. Men jeg er 110% sikker på at det kan jeg ikke :( . Så det må vel gå med en Bios Oppgradering. OBS: Jeg oppgraderte Bios'en til den nyeste versionen for ca 4 uker siden, så jeg tror ikke det er kommet noe ny Bios Oppgradering til hovedkortet. Håper noen kan hjelpe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...