Gå til innhold

Simpsons-kunngjøring om kort tid? (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
The Simpsons: Hit & Run er vel et av de beste tegneseriebaserte spillene noensinne, så jeg ønsker et nytt spill hjertelig velkommen! <3

8563574[/snapback]

Helt enig, spillet hadde sine mangler (som alle andre), men det leverte til tross for at jeg trodde det sugde maks.

Vil folk ha cell-shading i et Simpsons-spill?

Skrevet
The Simpsons: Hit & Run er vel et av de beste tegneseriebaserte spillene noensinne, så jeg ønsker et nytt spill hjertelig velkommen! <3

8563574[/snapback]

Helt enig, spillet hadde sine mangler (som alle andre), men det leverte til tross for at jeg trodde det sugde maks.

Vil folk ha cell-shading i et Simpsons-spill?

8563611[/snapback]

hvordan skal man ellers lage tegneseriespill? det må bli cell-shade.

Skrevet

Hit & Run synes jeg var helt forferdelig. Grei nok spillbarhet, men utrolig irriterende ting ødela for den totale opplevelsen. Som f.eks at karakteren sier akkurat det samme gang på gang på gang på gang..

Skrevet

Får håpe det blir som hit&run, bare med den byen The Simpsons Movie får premiere i. Litt mer gta-ish, og voilà. *løpe og se på Simpsons*

Skrevet
Får håpe det blir som hit&run, bare med den byen The Simpsons Movie får premiere i. Litt mer gta-ish, og voilà. *løpe og se på Simpsons*

8564793[/snapback]

Den byen The Simpson Movie får premiere i?

Mener du Springfield?

Skrevet

8564793[/snapback]

Den byen The Simpson Movie får premiere i?

Mener du Springfield?

8565619[/snapback]

Ja, men det er jo ikke bestemt hvilken av Springfieldene (vårslettene?) det blir. Eller?

Skrevet

Blir spennende å se hvordan det blir.

Er forresten en liten skrivefeil i artikkelen din Joachim.

Nest siste avsnitt på slutten står det "Simspons-filmen".

Det bør vel være "Simpsons-filmen".

• Opprett ny...