eightynine Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hei! Hvor kan jeg få bestilt ny tastatur til min bærbare ASUS A3 (på nettet) og hvor lang tid vil det ta til jeg får den? eightynine
zonko Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Det er ikke lett å si du, det kommer an på hvor du bestilte fra og hvor raskt sendingen går. jeg ser du er fersk her, men det er fullstendig unødvendig å bruke så stor tekst i posten. Husk det til senere er du snill
eightynine Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 men jeg har jo ikke bestilt ennå. var hos databutikken i byen i dag, men de sa at jeg må bestille fra nettet; så jeg bar elurte på hvem som har Asus tastatur? er sikkert ny i dette forumet, men er ikke fersk i forum-bransjen eller hva jeg nå skal kalle det. jeg overdrev med vilje. måtte bare være sikker på at alle ville komme til å lese det...jaja.. eightynine
eightynine Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 ingen som kan hjelpe meg eller? det haster!! eightynine
zonko Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Det var vel så stor skrift at jeg ikke så at du spurte om hvor Se om du finner modellen din her du. Amentio er en billig og god nettbutikk, som sender ganske raskt mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå