Gå til innhold

Game bærbar 10-20k

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.. nok en gang trenger jeg hjelp til å finne meg en bærbar pc til gaming har nå stått til konfirmasjon og pc utstyret mitt skal oppgraderes..

Pcn skal brukes primært til spilling av wow,age of conan ++ dere skjønner sikkert poenget?

da jeg ikke har peil på laptoper er det kun 3 criterier jeg kan stille:

-2gb ram kan kjøpes i tillegg

-100gb++ trenger ikke noe særlig mer skal antaglivis ha ekstern til musikk osv.

-15" skjerm++

-vekt ingen betydning

det er lissom ikke mer og skrive.. jo pris er som i emne, 10-15k

Mvh Larsen :thumbup:

Endret av larsemannen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ryketes at en Zepto med DirectX 10 og Santa Rosa er like rundt hjørnet, kanskje den er verdt en titt?

Ellers har vi blandt annet Asus G1, men du finner samtidig veldig mange spillemaskiner med 17-tommer hvis dette er interessant.

Skrevet

Ikke bare ryktes det om en Zepto, men 6625wd kommer ut i morgen, og jeg er ikke i tvil om å ville anbefale denne til deg.

Den er en 15,5" stappet med ny teknologi.

Du snakker om å spille Age Of Conan(jeg gleder meg:D) som er et DX 10 basert spill.

Jeg tror Zeptoen vil komme til å kjøre AOC penere en det en Dell XPS m1710 klarer med tanke på at Zeptoen er utstyrt med et DX 10 kort, GO 8600(100% bedre en GO 7600). Ellers har Zeptoen Santa Rosa og muligheter for flashdisk.

Jeg skal Kjøpe meg en ;)

Skrevet

Hvis den skal brukes som spill-PC, så vil det bli billigere å kjøpe Dell XPS M1710, som er min sterkeste anbefaling.

Kjenner flere som har den, og har selv planer om å kjøpe en i nærmeste fremtid.

8561340[/snapback]

Tja, med 7200-prosessor og 7900gs-grafikkort i begge er 9400 to hundre kroner dyrere, men med to gig ram og 40 gig større disk. I prisklassen 15 store, synes jeg 9400 dermed er et bedre kjøp ...

Skrevet
Det ryketes at en Zepto med DirectX 10 og Santa Rosa er like rundt hjørnet, kanskje den er verdt en titt?

8559784[/snapback]

Zepto Znote 6625WD finner du nå hos Zepto.dk.

En test finner du her.

Dette blir min nye pc tror jeg :)

Skrevet

Håper vi får se en test av på HW innen kort tid. Den var da utrolig billig i Danmark, blir den ikke mye dyrere her, vil vi nok se pene salgstall av denne

Skrevet

Reagerte litt på hvor billig den zeptoen var i Danmark, er det noen som vet om den blir like billig her i Norge? Isåfall blir det ny pc på meg :p

Skrevet
Reagerte litt på hvor billig den zeptoen var i Danmark, er det noen som vet om den blir like billig her i Norge? Isåfall blir det ny pc på meg :p

8568242[/snapback]

Prisene til Netshop bruker å ligge på ca det samme eller faktisk lavere enn zepto.dk og zeptoexperten.dk så jeg regner med prisen på 6625wd vil ligge rundt det vi ser der nå.

Husk bare å legge til ca 9% for å regne om fra dansk til norsk valutta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...