Flamme73 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg skulle bestille SWK: JA fra Amazon.com men da jeg prøvde tok den ikke adressen. jeg prøvde 2 adresser og desverre har jeg ikke postboks. Håper på gode svar!
PantZman Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 @ topic: Hva kan jeg gjøre for å hjelpe Amazon.com? Beklager, kunne ikke dy meg.
Hr. Jenssen Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Snodig. Har du Æ, Ø eller Å i adressen? Dette kan muligens skape konflikt. Om du har dem, prøv å bytte dem ut med respektive bokstaver (AE, O, AA). Jeg bestiller massevis fra Amazon, og har aldri hatt noen problemer med å få ting ned i postkassa mi. Har heller ikke postboks.
Pc Lynet Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Svaret er enkelt og kjipt: Amazon.com sender ikke video spill til Norge
Gunfreak Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 jeg kan ikke bestille spill fra amazon.com da får jeg beskjed om at de ikke kan sende spill til meg, filmer og bøker går greit, spill går ikke.
Flamme73 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Snodig. Har du Æ, Ø eller Å i adressen? Dette kan muligens skape konflikt. Om du har dem, prøv å bytte dem ut med respektive bokstaver (AE, O, AA). Jeg bestiller massevis fra Amazon, og har aldri hatt noen problemer med å få ting ned i postkassa mi. Har heller ikke postboks. 8558706[/snapback] Problemet er at iallefall at begge adressene er uten æ, ø eller å
Flamme73 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Svaret er enkelt og kjipt:Amazon.com sender ikke video spill til Norge 8558759[/snapback] og foresten det gjør dem fordi jeg kjenner noen som har gjort det med en norsk adresse, norsk navn osv...
Patrick de Maar Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Du er sikker på at de ikke har bestilt fra Amazon.co.uk? Jeg kan ikke reglene for dette, eller Amazon sine interne regler, men det kan jo være de har bestilt fra de britiske lagrene.
Flamme73 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Du er sikker på at de ikke har bestilt fra Amazon.co.uk? Jeg kan ikke reglene for dette, eller Amazon sine interne regler, men det kan jo være de har bestilt fra de britiske lagrene. 8558831[/snapback] Jeg har ikke bestilt det fra amazon.co.uk det er jeg sikker på! Men hva mente du med de?
Patrick de Maar Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Les mitt innlegg, og så ditt innlegg over mitt. See the point? De "noen" du kjenner som har bestilt spill, sikker på at de ikke har bestilt fra amazon.co.uk?
Pc Lynet Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Du er sikker på at de ikke har bestilt fra Amazon.co.uk? Jeg kan ikke reglene for dette, eller Amazon sine interne regler, men det kan jo være de har bestilt fra de britiske lagrene. 8558831[/snapback] Det er fullt mulig å bestille spill, bøker, filmer og cder fra Amazon.co.uk Men Amazon.com sender ikke spill til Norge We are currently able to ship books, CDs, DVDs, VHS videos, music cassettes, and vinyl records to European addresses. We can also ship some software, electronics accessories, kitchen and housewares, and tools to addresses inDenmark, Finland, France, Germany, Ireland, the Netherlands, Sweden, and the United Kingdom. Kilde Endret 7. mai 2007 av Pc Lynet
Hr. Jenssen Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Svaret er enkelt og kjipt:Amazon.com sender ikke video spill til Norge 8558759[/snapback] og foresten det gjør dem fordi jeg kjenner noen som har gjort det med en norsk adresse, norsk navn osv... 8558810[/snapback] Jeg bestilte Gothic 2 Gold Edition for et par måneder siden, fra Amazon.com (ikke .FR, .DE, .CO.UK eller noen andre). Har det stående i hylla mi. Går kjelkeglatt, det. EDIT: Beviset ser dere her. Mailen de sendte meg da spillet ble sendt fra deres lager: ...The following items have been shipped to you by Amazon.com: --------------------------------------------------------------------- Qty Item Price Shipped Subtotal --------------------------------------------------------------------- Amazon.com items (Sold by Amazon Export Sales, Inc.): 1 Gothic 2 Gold [CD] $14.99 1 $14.99 Shipped via UPS International (estimated arrival date: 01-March-2007). Tracking number: 1Z38EW256617338729 --------------------------------------------------------------------- Item Subtotal: $14.99 Shipping & Handling: $8.47 Total: $23.46 Paid by Visa: $23.46 -------------------------------------------------------------------- ... Vet dog ikke om det er noen forskjell på PC- og konsoll-spill. Er da snodig om det skal være sånn? Endret 7. mai 2007 av Hr. Jenssen
Flamme73 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Greit jeg prøver Amazon.co.uk i stedet da Fint for alle svarene jeg har fått Og jeg er ikke sikker på at de jeg kjenner har bestilt fra .com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå