ilpostino Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Klienten kan lastes ned 100% lovlig fra fileplanet. da skal du ikke stikke under en barkrakk at jeg var litt rask da jeg så på linkingen. hvis du har noe som underbygger dette skal jeg skjerpe meg neste gang.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Klienten kan lastes ned 100% lovlig fra fileplanet. da skal du ikke stikke under en barkrakk at jeg var litt rask da jeg så på linkingen. hvis du har noe som underbygger dette skal jeg skjerpe meg neste gang. 8564668[/snapback] Direkte link fra LOTRO offisielle forumet (lagt ut av en moderatorene der) http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=172356
Chicharito Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hvis man kjører WoW greit på pcen, er den da god nok for å kjøre LotRo? Mitt system (noen år gammelt ja ): AMD Athlon XP 2800+ 2,08 GHz 1 Gb RAM Nvidia GeForce FX 5700
Jext Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Den linken jeg postet fant jeg faktisk på det offisielle forumet, som heanwi også linker til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå