Gå til innhold

Sims 2 bygge problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har kjøpt The sims 2 når jeg førstegang spillte det fik jeg ikke bygget vegger eller endret farger byggd svømmebaseng. ingen av bygge egenskapene.

jeg har instalert det på 3 pc'r og re-instalert det 5 men vet ikke hva som er galt.

PS. for alle dere som klager på skrive feil har jeg dysleksi.

Endret av willy_seff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet ligger nok ikke i installasjonen, det er nok heller noe feil du gjør i selve spillet - hva det kan være, vet ikke jeg. Aldri spilt the sims.

Skrevet (endret)
Problemet ligger nok ikke i installasjonen, det er nok heller noe feil du gjør i selve spillet - hva det kan være, vet ikke jeg. Aldri spilt the sims.

8551739[/snapback]

jeg har spilt "sims 2 treining" der man lerer seg hvordan man bruker det og jeg får ikke gjort det den sier jeg skal

Endret av willy_seff
Skrevet

Har du tatt feil av menyene? Det er en "object" meny der du kan kjøpe møbler ting og tang. Og så er det "build meny" der man bygger vegger, vinduer, dører svømmebasseng o.l

Skrevet

Et bittelite spm... rett før tråden blir stengt.

Er det ulovlig å bruke crack om man har kjøpt spillet?!

Er jo unødvendig strengt her inne.

Bruker jo crack på masse av mine originale spill for å slippe å plukke fram den j*** cd'en hele tia... :D

Skrevet

Her kommer det tydelig frem at det er snakk om en piratkopiert versjon, da problemet som beskrives kun er reelt ved bruk av visse cracks/no-CDs.

Tråden stenges i henhold til retningslinjenes §8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...