Gå til innhold

TES: OOO - hvor kan jeg laste ned?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OOO virker tydeligvis ikke på min maskin. Ihvertfall ikke 1.31. Da jeg starter opp spillet, så er Cpt. Renault bare et stort gult utropstegn, og alle ting som går i Miscellaneous-kategorien synes ikke utenfor kasser og beholdere og inventory. Altså jeg VET at det skulle ha ligget en rubin ved det skjellettet, men den er bare borte!

 

Hva har skjedd? Teksturfeil? Feil i Models?

 

 

 

Edit: dette er kanskje litt OT, men jeg orka ikke lage en ny tråd om dette.

 

Post Scriptum: Har lastet ned 1.3 foreløpig, for å se om dette går noe bedre.

Endret av Mr. -=NeoguN=-
Lenke til kommentar

Det faktum at du ser gule utropstegn viser deg at Modden virker.

Det er det at noen filer ikke har kommet seg fram til riktig mappe eller riktig.

 

Uansett tviler jeg på at det OOO som gjør dette, men last ned Oblivion Archive Validator og kjør den slik at du får en komplett "Archive Invaliditaionblablabla" liste.

Hvis du ikke kjører OBMM da, den gjør det for deg.

 

Hvis du ikek skjønner hva jeg prater om, eller har prøvd og det ikek virker -> Reinnstall -> Start spillet uten noen mods -> Innstaller Mods og bruk OBMM eller Oblivion Archive Validator -> Start spillet, og da vil det funke.

 

HVis det ikek funker da heller... kjøp ny PC :p

Lenke til kommentar

Gule utropstegn betyr at noe mangler, jeg er nesten sikker på at det er modeller. Manglende teksturer gir rosa overflater på modellene som er der.

 

Du trenger ikke å kjøpe noen ny PC for dette, det er sikkert. Fjern modden helt, og reinstaller. Har du muligheten til å installere det på en fersk installasjon av Oblivion, så gjør det. Dersom du er lur, så bruker du Oblivion Mod Manager (som nettopp rundet versjon 1.0.0, hurra!) sammen med installasjonsskriptet mitt (og bruksanvisningen på den siden) til å installere det; du kan ikke ta feil da.

 

Hvis du er enda lurere, så venter du en ukes tid (kanskje mindre?) til 1.32 kommer ut, jeg kan sende deg en PM når det skjer. Jeg har jobben med å lage installasjonsskript til den også, så det blir en idiotsikker installasjon dersom du bruker Oblivion Mod Manager. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...