Gunfreak Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 det som var problemet, jeg fant han ikke, men han var på klubben til therese. så da gikk det greit
Khalifen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Huff. En liten tekst kommer i spoiler her: Nå har jeg snakket med Knox, og han vil ha meg til å ta livet av den asiatiske fyren. Husker oppdraget, men kommer meg ikke inn det hullet fra vaskeriet i blodbanken. Er det andre muligheter for å komme seg inn? Må jeg opp i andre etasje?
Bytex Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Du skal komme deg inn det hullet. Bare hold musa over plankene og trykk E for å løsne de så du kan kaste dem unna.
Gunfreak Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 du kan bare gå in hoved veien, og forbi han legen også forbi den store glass døre, så går du ned trappa og da er du der
Khalifen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Ser ut som en bug har intruffet da. Kjipt. For jeg ser ingen planker utenom de som ligger på gulvet, og går jeg mot den plata så hakker karakteren min.
Gunfreak Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 ja det er vanlig at løse ting fucker opp bevegelsene, som sagt du kan komme ditt med å gå inn hoved døre og forbi han legen. eller du kan prøve å komme deg gjenom hullet, bare trykk alle knapper og hopp som en gal, så skal du komme deg forbi
Khalifen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Vel, klarte det, men måtte bruke noclip. Kjipt at det er så mange bugs i et så strålende spill.
Gunfreak Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 var jo unødvendig å bruke noclip når du bare kunne gå rundt, ville ta 10-15 sek
Khalifen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Nei, den store glassdøra er jo låst, og det var ingen mulighet utenom.
Bytex Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Du kan åpen den store glassdøra fra andre siden..whatever. Du er jo ferdig med den anyways.
Gunfreak Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Nei, den store glassdøra er jo låst, og det var ingen mulighet utenom. 8622379[/snapback] ah, do'h jeg har vel altid opna den fra andre siden jeg da.
Gunfreak Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Nå har jeg kommet til holywood med min ranged Toreador, merker at penger er mye viktigere nå enn med en mele karakter, ammo er dyrt.
Gunfreak Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 jepp, gruer meg til den questen der man skal løpe i kloakene under holywood, når man først har starta kan man ikke av bryte og det er mye å drepe der. går man tom for ammo er man fucked, da jeg er så godt som ubruklig i mele
Bytex Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 (endret) Får ikke den gode feelingen med ranged-våpen som jeg gjorde med melee&spells. Syns det blir litt for mye FPS, bare at jeg bommer 50% av gangene..føler meg ikke akkurat som en big bad vampire..mere som enpatetisk cowboy som ikke treffer noenting. Endret 17. mai 2007 av Bitex
EasyRaider Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 jepp, gruer meg til den questen der man skal løpe i kloakene under holywood, når man først har starta kan man ikke av bryte og det er mye å drepe der. går man tom for ammo er man fucked, da jeg er så godt som ubruklig i mele 8632396[/snapback] Det er faktisk ikke mindre enn to steder hvor en kan gå ut og hente forsyninger. Og med blood buff bør du klare deg bra i melee så lenge du har blod.
Gunfreak Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 jeg vet om et sted man kan gå ut å få forsyniger(hvis man har penger) men det er liksom før man går dypt inn i kloaken, like etter man har "drept" han karen man må drepe 2 ganger
Alastor Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Nå viste det seg at jeg er så heldig at min samboer faktisk eide dette spillet . Så tok det ut fra hylla og har innstallert og patchet nå - men, da jeg spiller igjennom tutorialen, så sliter jeg litt. Sikkert fordi jeg ikke gjør ting skikkelig men... Har kommet til punktet der jeg skal drepe en stakkar med knyttnevene mine. Spillet sier jeg skal trykke F1 (melee-button) til Fists kommer opp. Men, det eneste jeg ser er at det kommer opp et ikon med kniv og balltre - jeg får ikke equippa fists eller noe som helst...og kan derfor ikke slå eller noe. Hva gjør jeg egentlig galt? (Jeg vet det MÅ være en enkel grei løsning her som jeg overser )
MrLee Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 prøvd å bare trykke musknapp? uten våpen i hendene slår du som default?
Alastor Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Jeg slår ikke, velger melee (F1), og balltreet og slikt vises øverst til høyre. Men klikking med musen (ja, det er attack i keybindings) gjør ingenting. Høyremusknapp gir meg buffs som den skal, så er ikke noe galt med musa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå