Gå til innhold

Vampire: Masquerade: Bloodlines Generel Diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han derre Blood Magen under Tourette.

8570595[/snapback]

Tremere?

Spilte igjennom som det jeg ^^

Sykt overlegen klan med bl.a suicide og andre heftige blod magier da.

Malkavian neste ^^

Skrevet

Sitter og lurer på om jeg skal spille gjennom en gang som Tremere jeg og! Har rundet spillet bare en gang enda, som Malkavian. Jeg kommer nok til å savne noen av diciplinene som Malk har men, Tremere har sikkert en del godsaker på lager de også.

Skrevet (endret)

Skal nå begynne på min andre gjennomgang, med Toreador. Celerity + pistoler = win. Må nok bruke melee i begynnelsen, for man finner ingen gode skytevåpen før mot slutten av spillet. På min tredje gjennomgang må jeg prøve en Malkavian, om bare på grunn av Pimp-kostymet.

malkavianm4rv4.th.jpg

PS: Jeg synes du burde endre emnetittelen, eller så kan denne tråden bli stengt. Alle "Den Store..."-trådene blir som regel det. Skift heller til "Vampire The Masquerade: Bloodlines - Generel Diskusjon" eller noe lignende.

Endret av andir
Skrevet
får altid så dårlig samvitighet pga. hvordan det går men hun stakars dama

8572448[/snapback]

Så vidt jeg husker så kan man unngå hva som enn skjer med henne, men da må man vel la henne gå.

Skrevet

ja, er det jeg gjorde de andre gangene jeg runna det.

faen, fikk lyst til å installere det igjen og spille Malkavian, noe jeg aldri har gjort før, men er redd at jeg skal sette meg fast samme sted igjen

Skrevet (endret)

Malkavian er veldig morsomt, for alt du sier i alle samtaler er sinnssykt, med en "crazy" font. Du snakker så kryptisk, men likevel forståelig så du vet hva du selv sier. Du får også Obfuscate-disiplin, som gjør deg helt usynlig med full bevegelighet ved max level. I starten må du sitte helt stille. Og du får sånn kameleoneffekt på karakteren. De har også en spesiell evne som gjør at du kan overtale folk i samtaler, få dem til å klikke eller angripe venner eller ta selvmord.

Malkavians i bøkene er en klan de fleste unngår å være på galsiden med, for de er komplett uforutsigbare og finner på veldig rare ting i kamp. Men de er ofte komplett uforståelige og raver rundt i galskapen sin. Merker ikke stort til det i spillet, siden du tross alt skal kunne fullføre det med en slik karakter, og Bloodlines er så actionbasert, i motsetning til bøkene der dype intriger og politisk spill er minst like viktig. Men det blir ikkeno kult spill av det :p

F.eks. i en bok, der Sabbat raider en Camarilla-fest, beskrives en malkavian som kalles The General. Han bare kler seg splitter naken, og "smelter" inn i en statue som står i rommet og forsvinner.

Endret av Bitex
Skrevet

Ifølge hn hvarulven du treffer ett du har sprengt varhuset sier at Jeanette/Therese sannsynligis er malkavian.

Skrevet

hva er favoritt våpenet deres i spillet av.

for meg er det enkelt, katana'n, bare synd man får den så sent i spillet, hadde likt å bruke den mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...