Gunfreak Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 jeg la nesten alt i ranged med en gang, da du må opp i 10 før du i det heletatt skal ha noe bruk for våpen, så drev jeg å delte på exp på wits, dodge og stamina. samnt i celerity. de 5 tingene er nesten det eneste jeg brukte exp jeg fikk i løpet av spillet, jeg brukte en del av de poengene man begynner med i schoolership bare så jeg kunne komme meg gjennom elizabeth dane uten å snike eller drepe. jeg la også et poeng i lockpick da jeg måtte få opp en lås med lvl 6, og jeg fikk bare 5 med bloodbuff. man kan også finne mye morsome artifacts som gir deg bonuser. Runna det nå nettopp, var deilig brukt en stund på det, er givende å komme seg gjennom, selv om de siste brettene er litt vel mye hack&slash
edds Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Bestemte meg for å starte en Gangrel - Hvilke av de tre disiplinene bør jeg gå for? Og ett viktig spørsmål - bør jeg gå unarmed (brawling) eller melee?
Bytex Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 I V:TM-Redemption var du en uslagbar megadrapsmaskin med Feral Claws, men i dette spillet er det altfor treigt til å brukes aktivt. Så jeg ville ikke kasta masse points i den disiplinen (husker ikke navnet). Han sheriff-karen til Lacroix er Gangrel. Du kan få samme skills som han i Animalism.
andir Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Makser du Protean og Unarmed, så har du en god kombinasjon. Fortitude er den beste disiplinen, men ikke fullt så underholdende som Protean. Animalism sin fjerde rank, Bloodsucker's Communion elns, er også litt god. Vil du være en jævel som kan forvandle seg til en varflaggermus (i mangel av et bedre ord), så går du for Protean.
edds Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Protean og unarmed hørtes utrolig tøft ut. Hva skal jeg putte skills-poengene mine i da? Siden Melee og Firearms blir unødvendig.
Bytex Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Masse fine FAQ's om alt mulig på www.gamefaqs.com Hvilke skills som er bra og hvilke som er useless, hva du bør putte points i etter hvilken clan du har valgt osv.
Gunfreak Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 HAHA, når jeg tok siste bossen(the sheriff) i dag var han så lett har jeg begynnte å le, jeg ble ikke truffet en eneste gang, først skyter jeg han med 20 skudd fra rifla, så blir han til en stor flagermus og skal fly rundt å ta meg, noe som sikkert hadde vært problematisk hvis jeg var en mele karakter, men nå slå jeg bare på celerity og tømte tønne etter tønne fra .44 og flagermusen gikk i oppløsingen.
Bytex Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Det er ikke vanskelig med melee heller hvis man vet trikset med bossen. Snu lyskasterne på tårnet mot ham så tappes han for MASSE hp hver gang
demonicum Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har et irriterende problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg har installert den offisielle patchen, samt patch v3.5. Likevel møter jeg på en bug når jeg prater med uteliggeren etter å ha oppdaget Muddy i det forlatte varehuset. Karateren min bare tusler bort fra han og står bom fast. Hvordan kan jeg fikse dette?
iamthe Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Ang. uteligger problem: Jeg hadde samme trøbbelet selv (for ikke å snakke om "Tourette's syndrom": spillet krasjer rett etter Jeanette og Therese krangelen) Jeg mener å huske det var noe med at uteliggeren ikke kom seg ut av bygningen. Prøv å nærme deg ham fra forskjellige vinkler, og prøv å snakke ham til taushet om det han så (trengs litt persuasion til det). Eller la vær med det, hvis det var det du gjorde. Kanskje det funker. Hvis ikke, kan du starte spillet med console og skrive "frenzyplayer" der. (uten ") Å forresten, hvis du kommer videre, husk å plukke opp hodet til muddy og kast det gjennom basketkurven (eller noe lignende, husker ikke helt hva) for et lite påskeegg Apropos ingenting, hvis du bøffer Finance til 2 i starten og leser en bok du finner i Downtown, ender du opp med litt bedre priser på stuff. Det sparer deg kanskje et par turer til din faste pengekilde etterhvert. Hvis du er Gangrel første gang du snakker med Beckett og bare har ett poeng i animalism, lærer han deg det gratis og sparer deg 5 xp.
Bytex Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 I ett tilfelle der hele greia hang seg fast hver gang jeg gikk ut av en samtale i Lily-questen i Santa Monica, fant jeg tips om å hoppe tilbake til city hub med en konsollkommando. Man kan rett og slett bare loade by-brettet, så står du ved taxien og kan fortsette der du slapp. Husker ikke kommandoen nå. Søk i google på "Stuck on <quest>" så finner du sikkert noen forumposts.
hugRmunR Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har et irriterende problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg har installert den offisielle patchen, samt patch v3.5. Likevel møter jeg på en bug når jeg prater med uteliggeren etter å ha oppdaget Muddy i det forlatte varehuset. Karateren min bare tusler bort fra han og står bom fast. Hvordan kan jeg fikse dette? 8683527[/snapback] Prat med han fra en annen vinkel. Hjalp for min del
anon12234 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 leste om at man kan få leilighet i downtown som "hjem", jeg har kommer til chinatown å ennå ikke sett snurten til noen leilighet i downtown, noen som vet ossn man får denne?
Bytex Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 (endret) Du må stryke Lacroix med hårene når du snakker med ham, helt fra starten. Så skal du få en leilighet etterhvert som du følger mainquesten. Tror du får den tidlig i Hollywood. Der dukker Heather, jenta du redda livet til på sykehuset, opp som din personlige tjener og ghoul og gratis blodfontene Pluss hun kan bytte mellom flere forskjellige antrekk, og gir deg den beste armoren i spillet pluss andre unike ting etterhvert. Kan også få leilighet i Tremere Chantryen i Downtown hvis du er Tremere og gjør den sykdoms-questen for han istedet for Anarch-dama. Den får du heller ikke før i Hollywood-questene. Endret 25. mai 2007 av Bitex
Blomvik Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 leste om at man kan få leilighet i downtown som "hjem", jeg har kommer til chinatown å ennå ikke sett snurten til noen leilighet i downtown, noen som vet ossn man får denne? 8703075[/snapback] Hvet man ikke får den som Nosferatu, kanskje det gjelder andre og? Tror uansett det er for sent å få den når du har dratt til chinatown.
Gunfreak Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 smisker du som faen skal du få den rett etter elizabeth dane
anon12234 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 det var ingen jente på sykehuset room 1 til meg.......
Bytex Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Snålt, hun har alltid vært der på hver ny char jeg har startet. Hun ligger på en benk i første rommet du kommer til fra hovedinngangen. Så snakker du med henne og gir henne litt blod, og sier ingenting om at du er vampyr (ellers får du masquerade violation)..så dukker hun opp utenfor Lacroix-HQ i Downtown første gang du kommer dit og trygler om å være sammen med deg i evigheten.
Dj_Arnleif Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Hei, sitter og installerer dette spillet nå. Har hørt at man trenger et par patcher (offisielle og uoffisielle), og lurte på om noen kunne gi meg rekkefølgen patchene skal installeres. Vil også gjerne vite hvor jeg kan fått tak i dem. Takker for svar , -Aleks.
andir Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Installer først den offisielle patchen, v1.2. Offisiell patch v1.2 Hvis du vil kan du også installere den uoffisielle patchen, v3.5. Uoffisiell patch v3.5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå