Pepsi Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Finnes det i dag laptoper som har slot-in DVD-RW? Vurderer en Macbook, men skulle det finnes pc som har dette er jo det like interessant... Takk!
Raste Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Slot in er de man putter bare inn istedfor at det kommer den greia ut?
Pepsi Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Slot in er de man putter bare inn istedfor at det kommer den greia ut? 8548046[/snapback] Ja, det stemmer. Er i hvert fall det jeg mener
Dhack Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Dell D820 hadde det ifjord.... vet ikke om de selger denne modellen lengre men man kunne ta ut DVD-en og sette in batteri og sånnt.... Man hadde denne på vidregående i Larvik.
MrLee Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Dell D820 hadde det ifjord.... vet ikke om de selger denne modellen lengre men man kunne ta ut DVD-en og sette in batteri og sånnt.... Man hadde denne på vidregående i Larvik. 8548225[/snapback] Det er ikke det han mener. Han mener slik at det bare er ett tynt hull fremme på DVD spilleren som du stikker plata inn i uten å måtte få ut tray først. Forøvrig har vel alle macs det?
Pepsi Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Dell D820 hadde det ifjord.... vet ikke om de selger denne modellen lengre men man kunne ta ut DVD-en og sette in batteri og sånnt.... Man hadde denne på vidregående i Larvik. 8548225[/snapback] Det er ikke det han mener. Han mener slik at det bare er ett tynt hull fremme på DVD spilleren som du stikker plata inn i uten å måtte få ut tray først. Forøvrig har vel alle macs det? 8548301[/snapback] Så vidt jeg vet har alle Mac'er det, ja. Men, vil vel egentlig ha en pc m/Vista og ikke konvertere helt enda
zonko Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Har undret meg over hvorfor det ikke finnes flere maskiner med denne typen dvd/cd-spillere. Er det noen minus med denne løsingen som gjør at så få benytter seg av det?
B4stian Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Min Zepto 6214W har det. Du kan komponere de selv hos Netshop, så tenker du kan få det på de fleste av det merket hvertfall.
Sigurd26 Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Min Acer Ferrari 4000 har slot-in, tror alle Ferrari-modellene har slot-in.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå