Gå til innhold

Betaling For LOTRO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jul så jeg et intervju med en av utviklerne av LOTRO han sa at man kunne betale et visst beløp for og spille LOTRO til evig tid uten og betale mer.

Går det ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det tilbudet er bare for folk som forhåndsbestilte og spilte i betaen i 10 dager før release, og de som kjøpte Collectors Edition til ca. 2000 kr( De betalte da for tilbudet samtidig, og trengte ikke å betale noe mer).

Endret av mortenmm
Skrevet

14,99$ hvis du betaler for en og en mnd.

Litt i overkant av 40$ hvis du betaler for tre mnd av gangen.

Gang dette opp med sånn ca 6, så finner du prisen i kroner.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Halloys! Jeg har planer om å kjøpe LOTRO å lurer på om du får no gratis tid i førsten?

for eks. 14dager free gameplay. Før man betaler pre-paid game card mener jeg..

Anyone know?

Skrevet

Jepp 30 dager free play, og deretter starter du å betale.. tro meg det er nesten ingenting å betale... og det er verdt å betale for et slikt konge spill... TRO meg..

Skrevet
Etter jul så jeg et intervju med en av utviklerne av LOTRO han sa at man kunne betale et visst beløp for og spille LOTRO til evig tid uten og betale mer.

Går det ann?

8547604[/snapback]

Er en del gammel informasjon ute å går her..

Codemasters har gjort om på dette med nå. Det stemmer att det bare var de som forhåndsbestillte som fikk denne muligheten. men det var før :)

Sitter på Lifetime selv og jeg forhåndsbestillte ikke.

Trykk på linken under for mere info da jeg har skrevet litt om dette i en annen tråd!

Har skrevet mer om akkurat dette her!

Skrevet

Jeg har snart brukt opp de 30 første dagene, og lurer på hvordan man betaler. Må man ha en sånn betalingstjeneste, eller kan man bare bruke VISA på vanlig måte, slik som i nettbutikker f. eks. I så fall, hvor da? Har vært rundt på account-siden, men synes den er litt dårlig.

Evt. om man kjøper gamecard i butikken, er det da bare en kode som du aktiverer for å utvide spilletiden?

Skrevet (endret)
Jeg har snart brukt opp de 30 første dagene, og lurer på hvordan man betaler. Må man ha en sånn betalingstjeneste, eller kan man bare bruke VISA på vanlig måte, slik som i nettbutikker f. eks. I så fall, hvor da? Har vært rundt på account-siden, men synes den er litt dårlig.

Evt. om man kjøper gamecard i butikken, er det da bare en kode som du aktiverer for å utvide spilletiden?

9097682[/snapback]

Du kan bruke Visa ja (som på nettsteder), men Codemaster er ikke så glad Postbanken Visa kort av en eller annen grunn.. ble nektet selv om jeg hadde dekning. Da ble det Clickandbuy konto isteden.

Når du logger inn på account siden din trykker du på LOTRO subscription.

Regner med att status står som expired eller closed når du spiller på 30 dagers prøvetid.. Du skal ha en knapp der det står REACTIVATE under ACTIONS.

Når du klikker på den skal du få opp to alternativer. En for betalingsplan og en for single payment. Klikk den øverste (monthly payment) eller lignende. velg VISA og trekkperiode (pr mnd, pr 3. måned, pr halvår osv) og så er det bare å mate inn Visa-data..)

Regner med att gamecard fungerer på samme måte, men att du da velger Single Payment og velger Gamecard.. da må du vel skrape ett kort og mate inn denne koden.

Ja accountsidene Codemaster er forvirrende!

Endret av Eproxima

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...