Gå til innhold

Vil en TT 850w trekke 8800 GTX @ SLI ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lette etter modulærversjonen selv i vinter før jeg skaffa den vanlige w0117. fant altså ikke w0116 i norske butikker .. men 'alle' har visst 850W'ern med modulærkabler. nuvel .. litt stripsing er alt som skal til og w0117 har litt bedre specs grunnet de fastloddede kablene så jeg er meget fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Ganske så sikker på at den du har vil klare det. Kommer litt ann på den andre hardwaren din men med mindra du har 10 siker og 15 cd rommer bør det gå bra :)

Det er litt en hype at du må ha en psu til mange 1000 får å dra et bra oppsett.

Endret av Tobbi
Lenke til kommentar

Har ikkje skjønt at folk absoulut skal kjøpe en billig strømforsyning, når man ellers har et veldig bra system. F.eks SLI system.

 

Strømforsyningen er jo liksom Hjertet i datamaskinen! Det verste er jo at folk av og til klager på at datamaskinen er ustabil, når man har en psu på 400w og Core2duo + kanskje 8800gtx i sli og mange disker!

 

Heftig skjermkort og prosessor skal folk ha, men bra PSU? Nei det er visst bare tull. "Det kommer jo ikkje noe bedre ytelse (flere FPS) med en god strømforsyning" Virker som det er sånn holdning mange folk har! :no:

 

Dette er min mening da.

Lenke til kommentar

den klarer nok å kjøre det, i alle fall uten overklokking.

 

men jeg hadde kjøpt noe annet uansett, den har nemlig ikke to dedikerte pci-e strømledninger (må bruke splitter fra molex til pci-e nr2) og den mangler også P8 kontakten, som jeg synes er litt viktig. i alle fall om du skal overklokke.

 

hva med mist 600 watt? den har en del mer futt (spesielt på +12v linjene) og den har 2 separate pci-e strømledninger.

 

den er også modulær og har et pent utseende (alt er svart)

Lenke til kommentar
Den her da?

8545304[/snapback]

 

Ja, MEN den har IKKE modulære kabler. Jeg kjøpte først den modellen der, men fant ut at den verisjonen de selger i norge ikke har modulære kabler. Skal du ha modulære kabler må du kjøpe 850 watterenn hvis du ikke skal importere fra utlandet.

 

Det er jo ikke store prisforskjellen heller, og jeg har 850 watteren og er storfonøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...