Rescue me Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg har begynt med CS-mapping og har lagd et par småmaps og vil si jeg kan dette ganske godt nå og har lyst til å lage et skikkelig bra map, men jeg har ingen ideer til hvordan mappet skal være. Har du noen ideer du vil dele? Tegn gjerne også et kart av mappet (ovenfra). EDIT: Er snakk om 1.6. Endret 5. mai 2007 av oblivion_-__
neadii Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Beste måten å starte å lage et skikkelig map på er å lage noe i "nærheten" av deg. F. eks. huset ditt, skolen din, kanskje t.o.m en liten del av byen din?
Rescue me Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Beste måten å starte å lage et skikkelig map på er å lage noe i "nærheten" av deg. F. eks. huset ditt, skolen din, kanskje t.o.m en liten del av byen din? 8543247[/snapback] Har tenkt på det, men gameplayet vil bli dårlig på et slikt map. Skrev jo at jeg ville lage et bra map.
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Lag skolen, se hva som skjedde med den amerikanske gutten som gjorde det; Ære og berømmelse
Anathema Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Har tenkt på det, men gameplayet vil bli dårlig på et slikt map. Skrev jo at jeg ville lage et bra map. 8543313[/snapback] Hvordan skal vi vite at skolen din osv ikke utgjør et godt map? Hvis du vil lage et godt oppbygget map er det bare å kjøre igang med litt skikkelig god gammeldags logisk tankegang. Redigert: Leif Endret 5. mai 2007 av Anathema
Rescue me Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Har tenkt på det, men gameplayet vil bli dårlig på et slikt map. Skrev jo at jeg ville lage et bra map. 8543313[/snapback] Hvordan skal vi vite at skolen din osv ikke utgjør et godt map? Hvis du vil lage et godt oppbygget map er det bare å kjøre igang med litt skikkelig god gammeldags logisk tankegang. Redigert: Leif 8543330[/snapback] Fordi skolen min er veldig lang og i tillegg blir det så mye måling av vegger osv.
neadii Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Funker alltid med en dagligvarebutikk eller noe og. F. eks. Rema 1000 på hjørnet. ^^
Bear^ Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hvilket CS er det snakk om, 1.6 eller Source? Det beste er å unngå for alle penger å lage maps av skolen din, huset ditt, din lokale butikk etc. Er så mange brett av denn typen at det er vondt. Drit i hele den pakken og tenk noe lure saker.
Akidon Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg vil ha en skumme kirkegård med litt høyt gress... Scaryyy!!
Rescue me Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Hvilket CS er det snakk om, 1.6 eller Source? 8544035[/snapback] 1.6
m0zzdart Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Beste måten å starte å lage et skikkelig map på er å lage noe i "nærheten" av deg. F. eks. huset ditt, skolen din, kanskje t.o.m en liten del av byen din? 8543247[/snapback] CS-entusiast arrestert En 17 år gammel elev ved Clement High School ble arrestert i Fort Bent, USA, etter misfornøyd respons fra noen av medelevenes foreldre. 17-åringen hadde laget et Counter-Strikemap med utgangspunkt i sin egen skole. Eleven, som er en kinesisk "Counter-Strike"-fan, delte mapet gjennom skolenettverket, åpent til bruk for de andre skoleelevene. Den lokale politistyrken arresterte tenåringen grunnet mistanke om en terrortrussel. Fordi det ikke fantes noe håndfast bevis som støttet mistankene, ble saken og anklagene avfeid, dette til forferdelse for de medelevenes foreldre. Til tross for at det ikke ble gjort noen rettslige tiltak mot eleven, bestemte skolen seg for å utvise 17-åringen fra skolen, og flytte ham til en annen skole. Bakgrunnen for arrestasjonen var naturligvis skyteepisoden på Virginia Tech-universitetet, hvor Cho Seung Hui drepte 33 personer, inkludert seg selv, for knappe to uker siden. Kort etter hendelsen gikk talsperson i media, Jack Thompson, en motstandsperson for videospill, ut med en påstand om at Seung-Hui var en regelmessig CS-spiller. Hendelsen har foresaket store debatter blandt elever i Fort Bents kinesiske samfunn, såvel som hos guttens mor. De mener 17-åringen ikke har gjort noe galt, og at skolen overreagerer. Noen mener allikevel dette var den riktige beslutningen.
Rescue me Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Det er i USA. Tror ikke det samme ville skjedd i Norge.
m0zzdart Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Det er i USA. Tror ikke det samme ville skjedd i Norge. 8548086[/snapback] hmmz. kansje
Fanta4free Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg vil ha en skumme kirkegård med litt høyt gress... Scaryyy!! 8544048[/snapback] likte den iden der, er vell ikke så mange av de heller sprenge kirka
iNeo Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg laget skolen min engang, så crasha pcen og jeg fikk ikke lagra...
Vrengtpolvott Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Lag et oljerafineri der terroristene skal sprenge oljepumpene. Endret 6. mai 2007 av Vrengtpolvott
Fanta4free Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Lag et oljerafineri der terroristene skal sprenge oljepumpene. 8548253[/snapback] gjøre om oilrid til DE map da
Rescue me Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Hvordan lager man map 8549325[/snapback] Man bruker et program som heter Valve Hammer Editor. Er ganske lett, men det krever ganske mye tid hvis man skal lage mye detaljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå