Orjanp Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Bruker Imgburn til å brenne ut iso filer. Trenger lignende programvare for å kopiere cd og dvd plater. Har Nero, men det er for mye styr når jeg kun skal kopiere en plate. Noe som har tips til et enkelt program for kopiering av cd/dvd plater? Gjerne et som ikke støtter noe annet. Skal være til Windows XP. Ørjan...
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg vil si at Nero er det mest suverene. På de fleste områder iallefall. Men du har jo Alcohol 120%
b-real Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 For det å bare brenne ut ISO eller image-filer så bruker jeg DVDDecrypter. Kan både lage ISO-filer og skrive iso-filer.
Orjanp Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Som sagt, har Nero med lisens. Er ikke interessert i et program som gjør alt, trenger kun en kopierings funksjon. Gjerne med muligheten til å høyreklikke på dvd spilleren og kopiere direkte. Uten å måtte starte noe program. Takk for tipsene så langt. Ørjan...
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg må innrømme jeg har vanskelig for å forstå problemene me Nero. Det er tross alt kremen.
Arne Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Alcohol 120% er jo svært enkelt, om det var det du tenkte på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå