Møkkalasset Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Ny formantert maskin, xp pro. Når eg prøve å spille av video med uansett kas media avspiller eg bruker, så er bilde for mørkt (hadde dette prob før derfor eg reinstalerte) Bruker vlc til å spille av filene mine, lasta ned den nyaste.
Cryflopp Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 broren min har samme problem , og han har nvidia... går det ann å fixe det?
L O G I M A N Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har du flere skjermer? Sjekk at skjermen du prøver å spille av på er primærskjerm. Hva slags format er filenme ? Får du svart skjerm uansett filtype? Har du installert alle driverne etter reinstallasjonen av xp?
wil Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Hei. Jeg hadde også litt problemer med VLC og en film for en god stund siden. Så jeg tenkte at jeg skulle installere ZoomPlayer istede og legge til Video Pluginsene (Kan hende jeg la til resten av dem også), men det løste alle problemer her iallefall. Filmen som jeg så på fungerte i ZoomPlayer. Her er iallefall siden som du finner ut mer om ZoomPlayer og nedlasting: http://www.inmatrix.com/ Probblemet er at alle versjonen både Standard, Professional og WMV Professional koster penger, men man kan laste ned sånn Trail versjoner da. Eneste som er litt dumt er akkurat det. Men ellers er det en veldig fin spiller. Men det finnes sikkert andre spillere også og som er gratis bare du leter. En annen fordel som ZoomPlayer har er at den kan spille av RealMedia filer. Ikke det at jeg bruker det, men det er fint å ha muligheten. Lykke til.
kjbu Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Har hatt samme problem selv gjennom årene, med ulike grafikkort/merker. Men uansett løses det ved å gjøre en innstilling i grafikk-driveren (kontroll-senteret til grafikkortet). Finst en innstilling der for "video overlay" der du kan endre på lys, kontrast etc. Det gjør susen Mvh Kjetil
Møkkalasset Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 eg får sjekke instillingane mine på korte d¨å :-) men makinvare står i profil.
Møkkalasset Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Det hjalp med instillingane på skjermkorte :-) Så no er problemet løyst :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå