morgan_kane Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Apevia X-Cruiser, Sort med Vindu, 2x80mm Blå LED-Vifter (Uten Strømforsyning) Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 8800gts 640 intel core 2 duo e 6600 Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort, 18dB 120mm Vifte, 4xSATA, 2XPCI-E, 20/24pin Logitech G15 Gaming Keyboard, LCD, USB, Svensk Layout Logitech MX518 Optical Mouse, USB, PS/2 Lydkabel Minijack 3.5 mm - 2x Phono RCA M/M 1.5m Samsung DVD-brenner SH-S182D IDE Black OEM Samsung SpinPoint T166 320GB SATA2 16MB 7200RPM skjerm samsung passer alle delene sammen. er det vga kontakt på skjermortet? husk og svar på posten over også. kan hende jeg kjøper idag vis det er god respons nå. mangler ram pga de er utsolgt av den jeg egentlig skulle ha.
Jakoozie Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 hvis jeg følger den guiden her vil jeg da klere meg fint når jeg skal bygge dataen. er det noen andre kontakter en vist i den guiden som jeg bør være oppmerksom på? 8543806[/snapback] burde gå fint etter den guiden der EDIT: ser at guiden er skrive i 2003, få ting har forandra seg i forhold til byggingen, men eit par ting som du kanskje veit er at dei fleste skjermkort i dag skal i PCI-Express x16 slot, og ikkje i AGP. Andre ting er at dei fleste PSU'ar i dag blir levert med 20+4 ATX strømkontakt. I tilleg må du feste ein +12v. kontakt. Eller P4 som mange vil kalle den. Ellers ein bra guide, følg den og du vil gjere LITE eller ingen feil 8545349[/snapback] Følger også den guiden. Men sier du her at jeg ikke trenger å bry meg om strømforsyningen er på 20 eller 24 pins/watt(?) Og hva mener du med at en måte feste en +12v. kontakt? Jeg er litt noob:)
Nutjob Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 hvis jeg følger den guiden her vil jeg da klere meg fint når jeg skal bygge dataen. er det noen andre kontakter en vist i den guiden som jeg bør være oppmerksom på? 8543806[/snapback] burde gå fint etter den guiden der EDIT: ser at guiden er skrive i 2003, få ting har forandra seg i forhold til byggingen, men eit par ting som du kanskje veit er at dei fleste skjermkort i dag skal i PCI-Express x16 slot, og ikkje i AGP. Andre ting er at dei fleste PSU'ar i dag blir levert med 20+4 ATX strømkontakt. I tilleg må du feste ein +12v. kontakt. Eller P4 som mange vil kalle den. Ellers ein bra guide, følg den og du vil gjere LITE eller ingen feil 8545349[/snapback] Følger også den guiden. Men sier du her at jeg ikke trenger å bry meg om strømforsyningen er på 20 eller 24 pins/watt(?) Og hva mener du med at en måte feste en +12v. kontakt? Jeg er litt noob:) 8560505[/snapback] de siste strømforsyningene på markedet i dag har i likhet med hovedkortene som regel 24 pins atx strømkontakt. Men det er alltid lurt å sjekke før du bestiller. +12v. kontakt som mange kaller "P4" er ein ekstra 4 pins kontakt(ligner på eit kvadrat) skal festest i hovedkortet i tillegg til atx kontakten. Den ligger som regel like ved atx kontakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå