Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha TZR 50 Rød/Hvit


Anbefalte innlegg

Kan noen poste bilder av denne her? Finner bare det som er på skrå på siden og da ser den ikke mye fet ut akkurat iforhold til den svarte.. Må mest sannsynlig kjøpe den hvit/rød, har egentlig mer lyst på svarte.. men overbevis meg om at rød/hvit er fet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen poste bilder av denne her? Finner bare det som er på skrå på siden og da ser den ikke mye fet ut akkurat iforhold til den svarte.. Må mest sannsynlig kjøpe den hvit/rød, har egentlig mer lyst på svarte.. men overbevis meg om at rød/hvit er fet :D

8527719[/snapback]

 

Ingen som tvinger deg til å kjøpe den i hvit. Ville absolutt ventet på bestillingstiden det er for å få den i sort.

Lenke til kommentar

Ble SÅ GLAD NÅ :D

 

Altså, i utgangs punktet så fikk ingen yamaha forhandlere inn svart før i Juli/August månedsskifte.. men så fant jeg en forhandler som hadde en sykkel som kom 15. Mai :D ble så fuckings glad

 

Takk for all hjelp på forum, får sykkelen 15. Mai og Lappen 18. Mai .

 

Weee =DD Er sååååååååå glad

Lenke til kommentar
hva ? kjøpte du den dritt AM6 sykkelen der ??!

 

neida bare tulla :p ( kansje litt intern humor)

 

Gratulerer så mye med ny og fet sykkel ^^ og lykke til med innkjøringa , og husk å ikke overstig 6000 omdreininger  i starten :p

8530783[/snapback]

 

Innkjøring er forferdelig oppskrytt / overdrevent. Kjør den pent i et par timer, så kan du begynne å kjøre litt mer normalt. Det vil dog ikke si dra den maks ut på gira, men *normal* kjøring.

 

Sykklene mine fikk praktisk talt ingen form for innkjøring ;p

Lenke til kommentar
hva ? kjøpte du den dritt AM6 sykkelen der ??!

 

neida bare tulla :p ( kansje litt intern humor)

 

Gratulerer så mye med ny og fet sykkel ^^ og lykke til med innkjøringa , og husk å ikke overstig 6000 omdreininger  i starten :p

8530783[/snapback]

Du kjøpte jo derbi drittlololkekBBQ!! OMGZ

 

 

Jeeeepp, er vel litt intern. Men uansett, grattis med sykkel. Hva var nyprisen?

 

Jeg har kjøpt en moped helt ny, blir lenge til neste gang jeg kjøper noe nytt..

 

Synker så ufattelig i pris :/

 

Men ja, kommer til å kreve at du poster minst 15 bilder her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=459314&hl=

 

Hilsen eks tzr eier.

Lenke til kommentar
hva ? kjøpte du den dritt AM6 sykkelen der ??!

 

neida bare tulla :p ( kansje litt intern humor)

 

Gratulerer så mye med ny og fet sykkel ^^ og lykke til med innkjøringa , og husk å ikke overstig 6000 omdreininger  i starten :p

8530783[/snapback]

 

Innkjøring er forferdelig oppskrytt / overdrevent. Kjør den pent i et par timer, så kan du begynne å kjøre litt mer normalt. Det vil dog ikke si dra den maks ut på gira, men *normal* kjøring.

 

Sykklene mine fikk praktisk talt ingen form for innkjøring ;p

8530804[/snapback]

 

Uten skikkelig innkjøring kan du risikere å få dårlig Komp i sylinderen , noe som ikke er bra.

 

om du har dårlig komp kan lett sjekkest med å sette sykkelen i 1. gir å prøve å trille sykkelen fremover , låser hjulet seg har du bra nok kompresjon ;)

 

edit SvennAndre : Håper du forsto det var et lite ynkelig forsøk på å være en smule morsom :p

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...