Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Bankkontoen min er tømt, hva nå?


PC^2020

Anbefalte innlegg

Det du gjør nå er å kreve tilbake alle pengene dine samt litt ekstra for tort og svie. Gjør han ikke opp for seg, gå til politiet. Blir saken henlagt av politiet, krev tilbake pengene dine en gang til, gi han skambank hvis han så ikke betaler.

8582421[/snapback]

Tror norsk rettsvesen har bevist seg å ikke fungere på den måten, desverre.

8583750[/snapback]

Norsk rettsvesen fungerer ikke slik, men virkeligheten fungerer på den måten. Jeg mener heller ikke at han skal jule ham opp nå med en gang heller da, det er siste utvei.

8584219[/snapback]

 

Trur du ikke det var tanken når jeg fikk telefonen fra banken om navnet til han som hadde bestillt varene? Jeg og treminingen min (voldsom kar) dro ned til denne Frank-fyren, men det viste seg at etternavnene ikke stemte overens.. Treminingen min ble sur siden han ikke fikk banka dritten ut av denna Booglaofaensfyren.. :p

 

:ph34r:

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det var 2 tusen spenn, kanskje lite for mange, men om du er student el kan det være ganske krise

 

Det er ingen i Norge som heter Boogalo, det håper jeg du har skjønt?

8584733[/snapback]

Vet det.. har søkt opp mye. Derfor jeg også nevnte navnet hans i tråden, fordi han finnes jo ikke heller ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opplevde akkurat det samme i dag som trådstarter. Oppdaget at en av mine kontoer i DnB NOR var tom i dag morges. Sjekket nettbanken og der var det reservert en haug med beløp som varierte fra 6.18 kroner til 573 kroner. Over 8000 kroner var borte fra kontoen.

 

Ringte banken og de opplyste meg at det blant annet var bestilt flere billetter hos Norwegian, over 1500 kroner var brukt på noe som heter Yahoo Marketing Solutions, og 16 øre (?) er reservert noe som kaller seg Webdemocrats.

 

En halvtime etter kontakt med banken hadde de stoppet, og tilbakeført over 5000 kroner tilbake til min konto. De sender også en reklamasjon, og et nytt Visa kort da det gamle selvfølgelig ble sperret.

Lenke til kommentar

JEg har anmeldt saken til politiet, men jeg har fader ikke hørt noe mer. Her om dagen fikk jeg tilbake en av de små transaksjonene på 4,78kr.

 

Merkelig saker dette her, jeg fatter bare ikke hvoran noen kan bestille ting til en fyr som bor i gata over meg her..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...