Streben Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Heisann, jeg og noen kompiser har nettopp startet et kara guild. Vi har allerede 4 bosser på farm, og har tatt 2 forskjellige bosser i Opera. Vi har stor progress, og vi lurer på når det er på tide å utvide til 25-man raid?. Er 25-man raid vanskeligere enn 10-man raids, eller blir det som mc og zg, som har omtrent samme vanskelighetsgrad men forskjellige antall spillere? Takker for svar og hjelp.
Sink Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 gruul, går ikke så mye på gear, menn spilleforståelse. Om guildies har erfaring fra før tbc, burde det være np. men om ingen av dem har kjørt endgame tidligere, så bør dere ta karazhan full ut først(da med en rotasjon på dem som er med) imo.
Stoop kid Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Etter min erfaring føles Karazhan som en slags utvidet 5-man instance, mens 25 man raids har en "egen" følelse. Verdt å prøve ut! Hovedproblemet for de fleste guilds er å få nok spillere til å møte opp dag ut og dag inn, så det er bare å starte når dere vil.
Phyx Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Selv så syns jeg det er stor forsjel på karazhan og de andre raidinstancene i vanskelighetsgrade. Muligens at Gruul's lair er noe enklere men det er jo bare to bosser der. om dere ikke har clearet karazhan så syns jeg dere burde vente med 25 man evt kanske teste litt i Gruul's lair muligens. De nye 25 mans instancene er ennå mer krevende en de gammle. Minst like krevende som Naxx i sin tid.
Erlec Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Dere bør vente med grull til dere har i hvertfall greid prince, da skal grull gå lett ned hvis dere har greie nok folk
Walts Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Helt klart vente til dere minst har tatt prince, 4 bosser i kara er ingenting i forhold til gruul's lair, og main tank/off tank burde ha noe bra kara gear
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå