Gå til innhold

Språk på en Advent 3058


Anbefalte innlegg

Hei.

Vi kjøpte Pc-en vår på elkjøp og ved en feil, første gangen vi startet pc-en, valgte vi svensk språk..

Og nå er alt på svensk...

Har prøvd å ta restore av denne men får ikke valgt språk lenger..

Er det noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre her?

---

Jeg kan jo installere en OEM XP siden jeg tross alt har lisens klistret undet på pc-en men vil helst slippe dette..

 

Har også problemer med å finne kontakt info til advent produsenten for å spørre de.

 

Takker ja til all informasjon dere har her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Advent er et merke som eies av Elkjøp (eller, for å være nøyaktig, Dixons, som eier Elkjøp).

 

Kjøpte en laptop til ca 14500,- av dem i Irland en gang, og baklyset til skjermen konket etter mindre enn ett år, men jeg fikk ikke returnere den for reparasjon fordi jeg ikke hadde originalemballasjen.

 

Nuvel, hvis du går på Kontrollpanel og det som heter "Regional and Language Options" på den engelske varianten (aner ikke hva det blir på svensk) så skal du kunne fikse det der.

Lenke til kommentar

Hei.

Takk for svar men det hjalp ikke.

Jeg ser at recovery programmet har lagt en mappe med alle drivere til enhetene i pc-en så det er jo veldig bra.

Dermed bør det være greit å kunne bare installere windows .

Det jeg da lurer på er hvilke versjoner av windows som jeg kan bruker. På lisensen under står det Windows home..

Kan jeg da bruker hvilken som helst windows home cd og så bruke lisensen på pc-en eller er det en spesiell cd jeg må ha?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...