Gå til innhold

Tips til læring av 3Ds Max og Zbrush


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hallo folkens.

 

Sitter her og planlegger å lære meg 3Ds Max og Zbrush. Men jeg har noen problemer med å velge trening/tutorials til det. Jeg vurderer Lynda.com's trening til 3Ds Max og GNOMON (?) til Zbrush.

 

Men er det noen andre som har noen gode tips til tutorials/treninger til 3Ds max? Helst ikke YouTube/Google Videos filmer o.l. tutorials, men litt mer omfattende og store.

 

Alle tips er godt mottatte. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja visst, 3dbuzz er en veldig nyttig ressurs for å lære begge programmene. De har gratis video-tutorials for begge programmene, som gir deg et godt grunnlag :)

 

EDIT: Ellers har jeg prøvd ut noen av tutorialene til lynda, og har vært fornøyd veldig med de - dog, dette har ikke vært for noen av 3d programmene.

Endret av jh_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei Sondre

 

Hvis du er litt stødig i engelsk, er det massevis av gode tips på forumet til Military-meshes, ikkje berre for Max brukarar men og Modo, C4D, Maya, Lightwave, Blender etc...(mest for folk med militær interesse, fly, stridsvogner, skip, + +, men ellers og generelt masse vis av gode tips)

 

"Obstacle course forum": http://www.military-meshes.com/forums/forumdisplay.php?f=21

 

Ellers kan du og berre gå inn på heimesida og leite og kikke sjølv, http://www.military-meshes.com

 

Lykke til...

 

PS Det er ein fordel å registrere seg, for å få tilgang til alle "goodis" (ingen forpliktelsar og masse hyggelig folk som er hjelpsomme,

Endret av nils_301
Lenke til kommentar

På www.spillmodding.no har jeg postet en video der jeg kjører en grunnleggende innføring i zbrush 2. Det er kanskje ikke verdens mest lærerike video, men den er på norsk.

 

PM meg med eventuelle spørsmål. Jeg har en del erfaring med det programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...