Gå til innhold

CSS og Lasersikte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns fargeendring på våpnene er greit, men ikke å gjøre dem mindre/større, sette på laser etc.

Men endring av hanskefarge eller fargen på våpenet til noe mer fargerikt er jo greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo selvsagt kan det utnyttes... alt kan utnyttes...

8517723[/snapback]

Akkurat. Og kan man dra fordel av noen skins, så er ikke det så rart at alle skins blir sett på som cheat på blant annet forskjellige events. Å få til unntak har nok aldri vært noen glimrende idè.

8517754[/snapback]

Joda, selvsagt. Men om det ikke blir oppdaget, og jeg vet med meg selv at jeg ikke får noen større fordel av at modellene ser litt penere ut enn en som spiller med standard, så ville ikke jeg hatt dårlig samvittighet p.g.a. det :)

Skrevet
En cheat vil jo også kun ligge på din egen maskin da... jeg ville avinstallert/fjernet skinnet...

8512850[/snapback]

VAC registrerer bare modifiseringer i .DLL og .exe filene som CS(S) bruker. I tillegg til at jeg mener det sjekker litt CRC verdier.

Uansett, dvs. at det ikke merker skins, og det står på Steams sine sider at det er det VAC gjør, og at i følge Steam, så er custom skins lov. Egne servere kan jo banne deg for dette, men det er ikke så lett å oppdage, og man må ofte ha noe mods for å merke det.

Skrevet

Men du kan jo velge å laste ned modeller som ikke er world wiev på da, sånn at bare du som spiller ser de, og da er de er det vel ikke noe å si på nedlastnig av akkurat slike modeller?

Skrevet
Men du kan jo velge å laste ned modeller som ikke er world wiev på da, sånn at bare du som spiller ser de, og da er de er det vel ikke noe å si på nedlastnig av akkurat slike modeller?

8522868[/snapback]

World view-modellene er bare slik at de ser like ut når du har våpenet i hånden og når det ligger på bakken.

Skrevet
Man har jo crosshairs, og man treffer jo ikke nøyaktig på laseren heller. Å sette et merke midt på selve skjermen hjelper jo like mye.

8514455[/snapback]

Haha genialt :rofl:

Skrevet

Aldri hørt om det før Namek? Er jo berømt jo. Jeg og noen venner pleide alltid å leke oss med slikt når dager ble til netter, timer til døgn^^ overtrøtte med andre ord. Festet teip midt på skjermen og tegnet inn en liten prikk, fjernet all den overflødige teipen og dro fram awpen. så var det å fyre løs.

Å treffe, ...det var en helt annen sak :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...