Tacokrydder Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Hei Jeg skal vise alle feltene i en tabell som er i en database på en side, men jeg får bare vist fram det øverste feltet. <?php require_once('Connections/database.php'); ?> <?php mysql_select_db($database_database, $database); $query_pamelding = "SELECT * FROM pamelding"; $pamelding = mysql_query($query_pamelding, $database) or die(mysql_error()); $row_pamelding = mysql_fetch_assoc($pamelding); $totalRows_pamelding = mysql_num_rows($pamelding); mysql_free_result($pamelding); ?> <p>Det er totalt <?php echo $totalRows_pamelding ?> påmeldte</p> <h1>Påmeldte:</h1> <br> <?php echo $row_pamelding['navn']; ?> Kan noen hjelpe meg med koden? Takk!
grimjoey Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) <?php require_once('Connections/database.php'); if(!mysql_select_db($database_database, $database)) die(mysql_error()); $qry = 'SELECT * FROM pamelding;'; if(!$res = mysql_query($qry, $database)) die(mysql_error()); $pameldte = array(); $i = 0; while($arr = mysql_fetch_assoc($res)) { $pameldte[$i] = $arr['navn']; $i++; } echo " <p> Det er totalt $i påmeldte</p> <h1>Påmeldte:</h1> <br> "; foreach($pameldte as $p) { echo "$p<br>\n"; } ?> ? Endret 1. mai 2007 av grimjoey
Tacokrydder Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 (endret) Da fikk jeg denne feilmeldingen: Parse error: syntax error, unexpected T_WHILE in adresse/1.php on line 10 Endret 1. mai 2007 av torkaa
grimjoey Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) alle linjer borsett fra ... function(condition) { } ...og åpne parantes, apostrof, etc... eks: echo " blabla "; ...må slutte med semicolon. jeg glemte det på linje 9 Endret 1. mai 2007 av grimjoey
hockey500 Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 lagde for lenge siden en funksjon som printer ut en tabell oversiktlig og greit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6029310
Tacokrydder Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 alle linjer borsett fra ... function(condition) { } ...og åpne parantes, apostrof, etc... eks: echo " blabla "; ...må slutte med semicolon. jeg glemte det på linje 9 8512939[/snapback] Tusen hjertelig takk! Nå funker alt helt perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå