Gå til innhold

CNN: Where Sony went wrong (PS3)


Anbefalte innlegg

Det CNN og andre som analyserer sier at PS3 ikke vil klare å komme ditt

Grunnen kan være at folk ikke kjøper den i dag og da hjelper det lite hva som skjer i fremtiden.

Spill utviklere vil heller ikke satse penger og tid på PS3 så lenge salget stuper

Uten spill er det game over for PS3

8513836[/snapback]

Og så er det andre analytikarar som seier det motsette.

Dei fleste er einige om ein ting; At PS3 vil selgje mykje betre etter eit priskutt og nokre nye AAA-titler.

"game over" for PS3 ja... :whistle:

8514040[/snapback]

 

Jeg skrev grunnen kan være.

Logikken er jo der

Dårlig salg av konsollen, mindre interesse for utviklerer til å lage spill til konsollen

Få spill, færre kjøpere.

 

De må gjøre noe og det fort for å komme ut av denne onde sirkelen

 

Er det nokon andre enn meg her som synes desse innlegga verker litt for kjente ut? :hrm:

Har du noe å si som er off topic, send meg en PM i stedet

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
om 1 - 2 år når de fleste har hd tver, å wiimoten ikke lenger er så spennende kommer salget av ps3 til å ta seg kraftig opp. grafikken på wii  ser rett å slett piss ut på en "større" tv. ps3/360 er de eneste konsollene som har kapasitet til dette.

 

salget av wii er bra pga wiimoten, ps3/360 kan også gjøre det samme :)

8511966[/snapback]

 

Problemet er vel at ps3/360 ikke kan gjøre det, denne generasjonen. Men de kommer nok :)

Så du mener at når folk er lei wiimoten, så vil de bare ha grafikk?

Kanskje det er sånn at når folk har spilte 360/ps3 i 1-2 år, er de lei av grafikken, og vil prøve noe nytt, og velger Wii?

 

OnT:

Mener at Wii er en vinner uansett her, men vil vel ikke se på Ps3 som en taper. Muligens en taper de første 6 månedene, ut ifra et økonomisk perspektiv, for det er jo ikke noen tvil om at Nintendo tjener masse penger på Wii, mens Sony ihvertfall ikke ennå har tjent noe særlig penger på PS3 (med tanke på at de selger konsollen med tap).

 

Jeg tror at PS3 kommer til å bli bra etterhvert. PS2 var ganske uaktuellt for meg også for et par år siden, men med tanke på at prisen sank, og man fikk en ny PS2 for 5-600 kr, så ble det en sånn på meg også. Har nesten ikke brukt den, men det er en annen ting :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...