Chriztar Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Av en eller annen grunn så vil ikke spillet mitt lagre. Når jeg trykker save så kommer det rett og slett "Save unsuccessful". Er det noen som har noen løsninger til dette problemet? Det burde ikke være noe problem med filbanen.
Groening Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Ja vel. Det har jo ikke blitt utgitt enda, så du har en nedlastet versjon som sikkert har mange problemer.
tidus2k4 Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Ja vel. Det har jo ikke blitt utgitt enda, så du har en nedlastet versjon som sikkert har mange problemer. Støtter den
The Stig Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Spillet utgis ikke før 4. Mai, ergo er det stor sannsynlighet for at du har en piratkopi - slikt får du ikke hjelp med her på forumet. - Rapportert -
EspenFe Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Av en eller annen grunn så vil ikke spillet mitt lagre. Når jeg trykker save så kommer det rett og slett "Save unsuccessful". Er det noen som har noen løsninger til dette problemet? Det burde ikke være noe problem med filbanen. 8508683[/snapback] Jeg leste på *h*p*r*t*bay.*r* at mange har problemmer med å save. Jeg venter til den utgis
Zeph Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Det er dei som kan få tak i eit spel før utgivelsesdato med sine kontakter, men sannsynligheten er liten. Uansett så er det ingen andre her inne som har spelet, ergo er det lite hjelp å få. Vent til spelet er lansert og prøv igjen. Tråden stenges for mulig brudd på retningslinjene, punkt 7. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -
Anbefalte innlegg