Gå til innhold

burger king vs mc donalds!

OeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle vet at burger king slår mcdonalds med hundre tusen prosent!! MC donalds vet du aldri hva slags kjøtt man får. Hvis katta di er vekk så sjekk munnen din for hår!!

Skrevet
alle vet at burger king slår mcdonalds med hundre tusen prosent!! MC donalds vet du aldri hva slags kjøtt man får. Hvis katta di er vekk så sjekk munnen din for hår!!
wow.. det er mange prosent det..
Skrevet

Selv skyr jeg unna både McApitalistjævel og Burgeois King. Hvis jeg absolutt må ha noe å trykke i trynet på byen svinger jeg helst forbi Tre Kronor nede i enden av Kong Oscars gate. Eller hvis jeg er skikkelig desperat og/eller suisidal og vil se døden i hvitøyet stikker jeg innom Ali Baba eller Sultan e.l. for en porsjon "Munnskåldende kjøttavfall bare macho idiot-utlendinger spiser", eller "Kebab" som det heter på originalspråket. :wink:

Skrevet

Hvis jeg må velge... BK!

Ellers har jeg litt av den samme holdingen som Olethros, men er kanskje ikke fullt så politisk korrekt.

Savner KFC...

Skrevet

Til dere fra bergen husker dere burgeren på "Best corner" som er nedlagt og nå er det 7-11 der??? Det er den beste burgeren eg har smakt ever her i norge. Synd de ikke er der lengre.

Skrevet

Sant det at de beste burgere er hjemmelaget. Da eg vare i miami hadde de noen extrem gode burgere ved små kroer. Det var nesten ren kjøtt og ikke noe økonomi burgere fra mc eller king.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
Noen som har smakt Texburger sine burgere?

De skal visst være helt ekstremt gode. :-? :D

De ER gode. Beste burgern i området

McD og BK holder jeg meg langt unna. Plastikk maten der kan du fôre dyra med :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...