Gå til innhold

Jobb som tech-support drone


Anbefalte innlegg

Hei, jeg ser etter en jobb for øyeblikket og har vært telefonselger noen måneder men jeg likte den jobben spesielt lite, jeg kunne dog gjerne tenke meg en jobb som tech-support fyr, men jeg aner ikke hvor jeg finner disse jobbene?

 

Jeg har tittet på finn, nav og andre diverse men jeg finner ikke slike jobber, jeg trodde de skulle være lette å få :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Det neste er vel å ta kontakt med vikar byråer.

De har ofte denne typen stillinger som de trenger å personell til.

 

Vet feks at Xtra personell er i behov for personell til IT support stillinger.

men du har jo også back-up personell, vikar1, elanIT, manpower etc.

Lenke til kommentar

MÅ du være over 18 for å i hele tatt registrere deg? For det er ikke sikkert det er så farlig å bare kontakte Xtra ihvertfall. ElanIT vil jeg ikke anbefale da jeg selv har brukt dem. De ringte meg og ville ha CV osv og jeg ble kjempeglad. Men så viste det seg bare at de ville ha meg i systemet sitt i tilfellet noe skulle dukke opp så de kunne redde sitt eget skinn ovenfor kundene. Dette var over et halvt år siden og jeg har bare såvidt vært på ett jobbintervju der en annen kar fikk jobben. Det var en IT-support jobb og karen som fikk jobben hadde 7 års erfaring og bachelor og greier. Helt sykt. Uansett, jeg har superbra jobb nå da og det var via Xtra Personell som foråvrig var utrolig rask med å skaffe meg jobb! :) Men om du viser at du faktisk har peiling og helst kanskje vet av noen som jobber inne sånt, så hadde du kanskje fått noen gode referanser å vise til. Det blir fort jobb av sånt vettu! :thumbup: Det viktigste er å vise at du står på og er åpen for å lære!

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar

Hei

 

Vil også selv anbefale Xtra. Gikk 12 dager (med helg), fra da jeg var ferdig som lærling til jeg hadde jobb via Xtra.

 

Det er som jeg har opplevd via Xtra er at de forsøker alltid å få kompenete personer ut som konsulenter. Og da er det ikke utdanning som teller, men erfaring med IT (også selvært) og interesse.

 

Var selv hos Xtra før jeg gikk over i en fast stilling der jeg er pdd. Har fremdeles veldig god kontakt med Xtra selv etter jeg sluttet:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
MÅ du være over 18 for å i hele tatt registrere deg? For det er ikke sikkert det er så farlig å bare kontakte Xtra ihvertfall. ElanIT vil jeg ikke anbefale da jeg selv har brukt dem. De ringte meg og ville ha CV osv og jeg ble kjempeglad. Men så viste det seg bare at de ville ha meg i systemet sitt i tilfellet noe skulle dukke opp så de kunne redde sitt eget skinn ovenfor kundene. Dette var over et halvt år siden og jeg har bare såvidt vært på ett jobbintervju der en annen kar fikk jobben. Det var en IT-support jobb og karen som fikk jobben hadde 7 års erfaring og bachelor og greier. Helt sykt. Uansett, jeg har superbra jobb nå da og det var via Xtra Personell som foråvrig var utrolig rask med å skaffe meg jobb! :) Men om du viser at du faktisk har peiling og helst kanskje vet av noen som jobber inne sånt, så hadde du kanskje fått noen gode referanser å vise til. Det blir fort jobb av sånt vettu! :thumbup: Det viktigste er å vise at du står på og er åpen for å lære!

8526012[/snapback]

 

He he samme her, dårlig erfaring med Elan IT, var selv også på jobbintervju hos de og etter dette har jeg ikke hørt noe fra dem, var inne på Xtra-personel, 30 dager etterpå ringer fyren meg og jeg får fast jobb som IT-konsulent i Statoil, og jeg har fortsatt ca 30 dager jeg før jeg er ferdigutdannet. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...