Gå til innhold

Til alle som har spørsmål om 10 day trial account


Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at en del spør om 10 day trial accounts. Derfor tenkte jeg kanskje det var lurt å lage en tråd til alle dere som har spørsmål om det.

 

1: Kan jeg gjøre om trial accounten min til en permanent account?

Svar: Ja det kan du. :)

 

2:Kan en trial member gjøre alt en vanlig abbonnent kan?

Svar: Forsåvidt kan du ikke det. Du kan bare lvle deg opp til lvl 20, ikke bruke Auction House, ha maksimum 10 gold og du kan ikke bruke mailsystemet.

 

3: Hvor mange accounts kan man ha på en trial account?

Svar: Etter hva jeg har skjønt så kan du ha hvor mange du vil, men du vil nok klare deg med en character i hver klasse for å teste ut hva du velger å spille videre på. I følge Lycantrophe er det maks 60 characters per konto og maks 10 per server. Han har vel rett i det. :)

 

4:Hva koster det å spille WoW?

Svar:Ca. 100 kroner i måneden hvis du bare betaler for 30 dager av gangen. Jo større gamecard, eller Visa payments du velger, jo billigere blir det.

 

5:"Mister jeg characterne mine når trialtiden går ut?

Svar:Nei, du vil få en mulighet til å oppgradere din trial-account til en permanent account.

 

6:Kan jeg få teste The Burning Crusade (Expansion patch til WoW) gratis?

Svar:Ja det kan du:)

 

7:Kan jeg få en trial-konto på nett?

Svar:Ja. :)

 

8:Må du oppgi Visa for å registere en account?

Svar:Det var jeg bombesikker på, men jeg tok vist feil og det var jo positivt.

 

Flere ting:

 

- Not being able to speak on public channels such as General Chat.

- Not being able to receive in-game mail through the mailbox.

- Not being able to use the Auction House.

- Not able to trade items or gold with other players.

- Maximum character level of Level 20.

- Maximum amount of gold allowed of 10 Gold.

 

 

Håper denne tråden svarer på de spørsmålene du/dere lurer på. :)

 

Kom gjerne med tips til flere ting som kan legges til i tråden.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2:Kan en trial member gjøre alt en vanlig abbonnent kan?

Svar: Forsåvidt kan du det. Tror neppe du klarer å komme deg til lvl 70 for raiding i større instancer og lignende, men du kan som sagt forsåvidt gjøre alt som en vanlig abbonnent kan.

8495714[/snapback]

 

Nei, men kan ikke levle høyere enn til level 20 og man kan ikke bytte items/gold med noen. (med mindre man er mage, for da kan man gi vann/mat afaik)

Lenke til kommentar
2:Kan en trial member gjøre alt en vanlig abbonnent kan?

Svar: Forsåvidt kan du det. Tror neppe du klarer å komme deg til lvl 70 for raiding i større instancer og lignende, men du kan som sagt forsåvidt gjøre alt som en vanlig abbonnent kan.

8495714[/snapback]

 

Nei, men kan ikke levle høyere enn til level 20 og man kan ikke bytte items/gold med noen. (med mindre man er mage, for da kan man gi vann/mat afaik)

8495949[/snapback]

 

For ikke å glemme at man ikke har lov til å bruke AH som trial-bruker.

Lenke til kommentar
2:Kan en trial member gjøre alt en vanlig abbonnent kan?

Svar: Forsåvidt kan du det. Tror neppe du klarer å komme deg til lvl 70 for raiding i større instancer og lignende, men du kan som sagt forsåvidt gjøre alt som en vanlig abbonnent kan.

8495714[/snapback]

 

Nei, men kan ikke levle høyere enn til level 20 og man kan ikke bytte items/gold med noen. (med mindre man er mage, for da kan man gi vann/mat afaik)

8495949[/snapback]

 

For ikke å glemme at man ikke har lov til å bruke AH som trial-bruker.

8496035[/snapback]

 

 

 

Ikke mailsystemet heller så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det med at du må være lvl 58 for å "teste Burning Crusade" blir litt feil. Du må være 58 for å dra til Outland hvis du ikke blir summonet.

Men du kan teste Blood Elfs og Draenei, med en BC-trail.

 

 

Her er forresten det du ikke kan gjøre med en trail-account:

 

- Not being able to speak on public channels such as General Chat.

- Not being able to receive in-game mail through the mailbox.

- Not being able to use the Auction House.

- Not able to trade items or gold with other players.

- Maximum character level of Level 20.

- Maximum amount of gold allowed of 10 Gold.

Lenke til kommentar
8:Må du oppgi Visa for å registere en account?

Svar:Ja det må du.

 

Feil.

 

Om du først bruker en 10 dagers trial account, og så registrerer kontoen din igjennom den, trenger du faktisk ikke det.

8496014[/snapback]

Mulig dette er endret, for en tid tilbake når jeg hadde en trial account måtte jeg nemlig oppgi visa for a få registrert trial accounten, uten visa ingen trial account for meg

Lenke til kommentar

Eg testet WoW i 10 dager for ein god stund siden og nå har eg hatt lyst å teste Burning Crusade i 10 dager også, men eg husker ikkje brukernavn eller passord.

 

Kan eg foreksempel: Reg. ny WoW 10 Days trial account og spille 10 dager å så spille Burning Crusade etterpå der igjen?

 

Nokon forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
HVor mye koster det å oppgradere fra trial account til ordentlig account?

8499316[/snapback]

Det koster vel så mye spillet koster tror jeg, eller tenkter du å oppgradere igjennom wow-europe.com-siden? Da er det rundt 20$ tipper jeg.

 

 

Eg testet WoW i 10 dager for ein god stund siden og nå har eg hatt lyst å teste Burning Crusade i 10 dager også, men eg husker ikkje brukernavn eller passord.

 

Kan eg foreksempel: Reg. ny WoW 10 Days trial account og spille 10 dager å så spille Burning Crusade etterpå der igjen?

8499485[/snapback]

Når du lager den en 10-dagers konto kan du bare spille i 10 dager. :p Så hvis du lager en Burning Crusade-konto kan du lage deg en Blood Elf eller Draenei tror jeg. Bare å regge deg (;

 

 

 

Post nr. 5000! Da tar jeg en liten pause herifra. :mrgreen:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
HVor mye koster det å oppgradere fra trial account til ordentlig account?

8499316[/snapback]

Det koster vel så mye spillet koster tror jeg, eller tenkter du å oppgradere igjennom wow-europe.com-siden? Da er det rundt 20$ tipper jeg.

 

 

Eg testet WoW i 10 dager for ein god stund siden og nå har eg hatt lyst å teste Burning Crusade i 10 dager også, men eg husker ikkje brukernavn eller passord.

 

Kan eg foreksempel: Reg. ny WoW 10 Days trial account og spille 10 dager å så spille Burning Crusade etterpå der igjen?

8499485[/snapback]

Når du lager den en 10-dagers konto kan du bare spille i 10 dager. :p Så hvis du lager en Burning Crusade-konto kan du lage deg en Blood Elf eller Draenei tror jeg. Bare å regge deg (;

 

 

 

Post nr. 5000! Da tar jeg en liten pause herifra. :mrgreen:

8500544[/snapback]

 

:p

Lenke til kommentar
8:Må du oppgi Visa for å registere en account?

Svar:Ja det må du.

 

Feil.

 

Om du først bruker en 10 dagers trial account, og så registrerer kontoen din igjennom den, trenger du faktisk ikke det.

8496014[/snapback]

Mulig dette er endret, for en tid tilbake når jeg hadde en trial account måtte jeg nemlig oppgi visa for a få registrert trial accounten, uten visa ingen trial account for meg

8499411[/snapback]

 

 

Jeg begynte med wow for ca 1 måned siden, og jeg gjorde det sånn for å slippe å registrere visaen til mamma :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...