Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Et problem med et spill


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skaffet meg et nytt spill, Call of Duty 2. Men jeg får ingen servere på min browser liste, når jeg prøver å joine via et annet program kommer jeg meg ikke inn på serveren. Dette er det eneste spillet som ikke virker på meg, noen forslag for hva som kan være problemet, evt løsning?

 

Har prøvd å slå av brannmuren min (ZoneLab) uten hell. :no:

 

Har tre pc'er i hjemmet, med router osv..

Endret av Mystikal1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke noen erfaring med dette spillet men sånn generelt kan du jo sjekke at du ikke har noen andre ting som sperrer? eks: antiviruser med firewaller, windows firewall etc... sjekk at routeren din også tilater de portene Call of Duty trenger (Hvis det er noen begrensing på utgående porter) Har du testet og connecte direke til en server hvis dette er mulig?

Lenke til kommentar
jeg har ikke noen erfaring med dette spillet men sånn generelt kan du jo sjekke at du ikke har noen andre  ting som sperrer? eks: antiviruser med firewaller, windows firewall etc... sjekk at routeren din også tilater de portene Call of Duty trenger (Hvis det er noen begrensing på utgående porter)  Har du testet og connecte direke til en server hvis dette er mulig?

8492226[/snapback]

når jeg connecter til en server, så står det: Waiting for connection. Jeg lar den gå i ti minutter, og samme melding står der.

 

Min router er Topcom Skyracer ProWBR 654

 

har ikke peiling på hvordan man fikser en router :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...