Gå til innhold

Trailer: Call of Duty 4: Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir dette DX10 spill?

8495219[/snapback]

 

Ja dette er bekreftet, COD4 støtter DX10.. og 9 for den saks skyld..

 

Ser ikke ut til at jeg kan poste info angående spillet her fordi postene blir slettet eller moderert av utallige grunner, gidd ikke prøve mere.

 

Om noen lurer på noe så send meg en PM, jeg har tonnevis med info om alle sider av spillet. Det meste bekreftet av Infinity Ward, utviklerene av spillet.

Lenke til kommentar
Blir dette DX10 spill?

8495219[/snapback]

 

Ja dette er bekreftet, COD4 støtter DX10.. og 9 for den saks skyld..

 

Ser ikke ut til at jeg kan poste info angående spillet her fordi postene blir slettet eller moderert av utallige grunner, gidd ikke prøve mere.

 

Om noen lurer på noe så send meg en PM, jeg har tonnevis med info om alle sider av spillet. Det meste bekreftet av Infinity Ward, utviklerene av spillet.

8892575[/snapback]

 

Gamer.no deln av forumet

Lenke til kommentar
lite irak, mye tidligere sovjet føler jeg :)

8490577[/snapback]

 

 

 

Så spennende ut.. Jeg vil ha til pc :( Noen som vet om dette kommer til pc?

Fikk litt Beirut på 80 tallet følelse av bykrigene der med palestinaskjerf og gullsolbriller hehe.

Hadde vært barskt å kunne spille som begge sider.

8490684[/snapback]

du som svarte på snilefisken^s melding, ja selvfølgelig egenlig var call of duty et pc spill så gav bill gates rettigheter til xbox og playstation 2, 3 desuten er det best på pc LLLOOOLLL :tease::w00t:

Lenke til kommentar

Fant denne posten nettopp og jeg kopierer min egen mening om Call of Duty, MoH, samt Brothers in Arms - som ser mest lovenede ut, spør du meg.

 

 

 

Ja, dette så ikke så spennede ut må jeg si. Bortsett fra grafikken og lignende er og blir CoD-serien den samme.

Da Call of Duty kom ut for første gang ble det tatt imot med stor begeistring og fikk storslåtte kritikker. Det var nok fordi CoD innledet en ny era innen skytespill, med forskjellige ladeteknikker - og muligheten til å se inn i kikkertsikte eller i "crosshairs - det var jo fantastisk! Men nå føler jeg annerledes for dette spillet.

 

De gjør for lite nytt og legger aldri inn nye saftige og spennende muligheter. Da mange er lojale mot serien, tror de at de kan fortsette i evigheter med samme gameplay og finessè. Dette er feil, og det er rart at serien ikke har blitt lagt ned ennå, men kanskje ikke så rart for mange folk? Folk er som sagt lojale.

 

Når jeg ser på slike trailere ergrer jeg meg utrolig mye over folk som ennå sier at spillet kommer til å "levere" og osv.

 

Spillet har ikke fått fjernet det ekle systemet at du faller og mister våpenet, men står igjen med en pistol. Jeg personlig ønsker at utviklerne bak både CoD og Medal of Honor tar seg sammen og snart forstår at dette ikke går an lenger!

 

Publikum tørster, ikke bevisst, etter en ny genre og en ny era av skytespill, der du f.eks blir lagt ned av bare et skudd, må vise omtanke med stridskameratene dine og osv. Dette ser vi jo allerede i Brothers in Arms-serien, og i det nye spillet som kommer ut til PS3, Xbox360 og PC, ser vi det tydelig at utviklerne bak BiA-serien har forstått det! At neste-generasjons skytespill blir, og er, spill med mindre plaffing og klisjè-action, men heller realistiske sider ved krigen - hvordan krigen påvirker et menneske mentalt, at du blir drept av et skudd og derfor må bruke taktiske og strategiske metoder for å overvinne fienden din.

 

Dette er neste generasjon. Det er ingen vei tilbake! Verden er ubevisst lei av spill der du må møte fienden alene og overvinner dem lett, fordi du har mye, mye mer "liv/ HP" enn fienden din. Så, hva er løsningen? Jo, få bort HP, rask lading av våpen (kan de aldri stappe det inn i huene sine?! Det tar tid å lade et våpen! ), teamwork og lignende.

 

For eksempel kunne de få bort det drittsystemet som gjør det mulig å hoppe ned fra 2. etasje og ikke knekke et ben engang?!

 

Ja, CoD-og MoH-seriene har mye, mye å lære av Brothers in Arms, ihvertfall av det nye i BiA-serien, der folk snubler, spiser, røyker, gråter og osv. og du og medkameratene dine hjelper hverandre.

 

Og kanskje en av de viktigste tinga som utviklere MÅ få bort er den fordømte usynlige kroppen under deg. Hvis du ser ned, har du ingen bein og underliv. Hvorfor faen, faen ikke?!

 

Uansett, få bort de urealistiske tingene og legg in de realistiske tingene. Som sagt; verden tørster ubevisst etter en ny generasjon skytespill.

 

Og som Theo343 sa om et drømmespill der alle spillere måtte delta i en autentisk D-Dagen. Ja, jeg må være enig med Theo343 i dette! Det er nok drømmen til mange, for ikke å si min drøm! Noen kunne vært tyskere også og osv. Det ville vært... fantastisk! Litt sånn at når man blir skutt, er man død helt til man skal spille et nytt oppdrag.

 

Jeg mener, ville det ikke vært utrolig fett å spille som en av de mange tusen amerikanske soldatene som hoppet ut av flyene sine under Operasjon Market Garden? Hadde det ikke vært utrolig fett å kunne spille en russisk eller en tysk soldat under verdens blodigste slag hittil - Stalingrad?

 

Ja, jeg er totalt enig med deg, Theo343, det ville vært fantastisk. :love:

Personlig går jeg får Spilldesign, (skal bli spilldesigner) - og jeg sverger ved mitt edle hjerte at jeg, Slu, skal skaffe dere et spill som oppfyller disse krav!

 

Gled dere til jeg og mitt firma kommer på banen! :dribble:

 

Takk,

-Slu

Lenke til kommentar

Og som Theo343 sa om et drømmespill der alle spillere måtte delta i en autentisk D-Dagen. Ja, jeg må være enig med Theo343 i dette! Det er nok drømmen til mange, for ikke å si min drøm! Noen kunne vært tyskere også og osv. Det ville vært... fantastisk! Litt sånn at når man blir skutt, er man død helt til man skal spille et nytt oppdrag.

 

Takk,

-Slu

8948139[/snapback]

 

 

OT :

 

http://www.1944d-day.com/

 

 

Med tanke på COD er jeg så som så, det ser greit ut med tanke på videoene så langt men det blir spennende å se hvor langt de tar realismen.

Har kun spilt det første i serien forresten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...