Gå til innhold

Ny telefon til konfirmasjon. Pris =< 3k.

Arne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, takk for hjelp.

Eg har ein kamerat som kjøpte telefonen for ikkje så lenge sidan, og han seier at knappane suger som helvete. Er dette tilfellet? Kan nokon finne ein ålreit mobil til meg? Gode tastar og bra batteri. Må sjå fin ut! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt mange klage over tastene, men jeg er veldig fornøyd med dem. :) Synes de er greiere å treffe siden de er lengre fra hverandre.

Skrevet

Oki, trur kanskje eg går for han. Kjøper han nok kanskje på elprice (på internett) for 2,4k u/abb. Då kan eg jo berre setje inn det forige sim-kortet, og så rular eg! :D

Skrevet

Sånn, no har eg bestillt! :)

Kjøpte det på elprice, og får han sikkert på lørdag eller mandag. Nokon som har erfaringar med frakten hos elprice?

Skrevet

Jau, dette er bra. Eg bestilte 16 mai, og 18 mai fekk eg han! :D

Telefonen er svært bra, men eg har funne ein ting som er dårleg med han, nemleg at det ikkje er gratis å bruke han. :)

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Kva meiner du med det?

Skrevet

Det er en spøk, ikkesant. Han prøver å uttrykke at han er så fornøyd med telefonen og bruker den så mye at det blir dyrt.

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Hvorfor kjøpe på Elprice når de selger telefonen 10,- billigere på CDON? :p

Skrevet

Hehe, de tok han til slutt...?

Fordi eg har ein butikk ikkje langt frå meg, og eg likar å ha ein butikk å forholde meg til. Dessutan, så er 10 kr så lite... (Hehe, eg har jo nettopp hatt konf.) :)

Forresten, batteriet er svært bra!

Skrevet

Får se om Telekiosken ordner det ja. ^^ Er litt over en uke siden jeg leverte den inn, men har ikke hørt noe enda. Men jeg tenkte å ringe til dem på fredag hvis jeg ikke hører noe fra dem før det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ok, vet ikke om det er litt relativt hvem det suser for og ikke og. For mange ordentlige mobilteknikere der konstaterte at det er litt susing på alle modellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...