Gå til innhold

Noen som vet noe om easytel?


Anbefalte innlegg

Hei. Leste her inne i en artikkel om easytel gått konkurs 23 januar 2007. Stemmer det at de har blitt kjøpt opp av en stor teleoperatør firma 23 januar? Jeg har blitt trekt ut til å få en gratis nokia 1110i med gratis abn. hos dem. Ingen binding, ingen minimumfakturering, får 80 gratis min og 70 gratis sms tror jeg det var de sa. Dette var det som var på radio haugaland, sendte en sms og de 10.000 første får en mobil + abn.

 

Noen andre som også har kommet innen de 10tusen som får det? OG noen som har peiling på easytel sin nye oppkjøp osv?

 

Er det absdolutt ingen i Norge som leser i diskusjonsforumet som ikke har peiling på dette?

Endret av pito2006
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste frist for å melde krav i boet deres var 26 februar. Så du ka nnok se langt etter den telefonen der, men det hadde du nok gjort uansett om du skulle ha meldt inn et krav i rett tid.

 

Du burde nok kontakte radioen der du vant, og spørre dem. Men du får nok ikke noe hjelp der tenker jeg, med mindre de har 10. 000 telefoner på lager. Så jeg ville ikke belage meg på noe ny telefon hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...