frisyre Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 (endret) En liten morsom bug noen kamerater av meg testet ut på LAN. Dette er hvordan man kan fly (man svømmer i luften) uten flying mount. - Duell en mage - Du mounter din flying mount men bare løper rundt på bakken - Nå må magen være rask og gjøre følgende: 1. Frost Nova 2. Polymorph 3. Frostbolt (helst rank 1) Dersom Frost Nova ikke ødelegges før Frostbolt har hittet deg skal du nå kunne fly. Hvis Frostbolt critter fungerer det ikke. Effekten blir kun brutt av å mounte en flyingmount og dra til Azeroth. Vanlig mounts eller glyphons (skrivefeil regner jeg med) man betaler for å fly bestemte ruter med bryter ikke effekten. Endret 26. april 2007 av frisyre
Instict Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Skal ligge en video ute et sted om hvordan de gjorde det. Kan hende den har blitt postet her, husker ikke helt.
morgus Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Vil bare lege til at du må hoppe akkurat på slutten når Frost Bolten er ferdig med a caste... Var vertfall slik jeg lærte å gjøre det.
H-Frame Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Har hørt om folk som har blitt suspenda for dette.
mintman Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 (endret) Har hørt om folk som har blitt suspenda for dette. 8482935[/snapback] Suspenda for noe som tydelig er en "bug" er vel litt over kanten? Er det mulig uten cheat ville jeg blitt veldig pissed hvis jeg ble suspenda. Endret 27. april 2007 av gstavdal
Loeve Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Err, du skriver at man må mounte opp på flying mounten sin, for så å hevde at dette er å fly uten å ha flying mount?
XzIz0 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 http://files.filefront.com/felreaversolowm...;/fileinfo.html Kompis av meg. Ble mind controlla av en horde, buffa av horde, så sto han bare å hoppa, for så plutselig bare å svømme i lufta.
Heart Break Kid Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Har hørt om folk som har blitt suspenda for dette. 8482935[/snapback] Suspenda for noe som tydelig er en "bug" er vel litt over kanten? Er det mulig uten cheat ville jeg blitt veldig pissed hvis jeg ble suspenda. 8483030[/snapback] Man blir suspenda når man misbruker bugs.
John Keats Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Err, du skriver at man må mounte opp på flying mounten sin, for så å hevde at dette er å fly uten å ha flying mount? 8483076[/snapback] Han skrev da aldri at du kan gjøre dette uten å ha flying mount. Heller at du kan fly uten å bruke den.
Loeve Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 I så fall burde han heller presisere dét, fremfor å skrive Dette er hvordan man kan fly (man svømmer i luften) uten flying mount.
MrSifter Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 I så fall burde han heller presisere dét, fremfor å skrive Dette er hvordan man kan fly (man svømmer i luften) uten flying mount. 8483986[/snapback] Dagen ødelagt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå