Gå til innhold

Noen som har ein "buddy" kode til LOTR ledig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vær så snill å la med få en "buddy" kode..

Jeg vet ikke om jeg liker spillet enda, så jeg vil gjerne prøve før jeg kjøper..

Send en PM om du har en kode til overs..

Endret av matsemann08
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå står sikkert dette tidligere i tråden, men likevel:

Kan man laste ned/installere client å gjøre "klart" selv om man ikke har buddy-kode? Og så evt. skaffe seg buddy-kode etterpå.

Om noen har en buddy-key til overs hadde det vært knall; PM meg. ;)

Endret av Inxs
Skrevet
Nå står sikkert dette tidligere i tråden, men likevel:

Kan man laste ned/installere client å gjøre "klart" selv om man ikke har buddy-kode? Og så evt. skaffe seg buddy-kode etterpå.

Er på jakt etter buddy-kode også hvis noen har til overs. -> PM meg.

9074505[/snapback]

Ja det kan du.

Skrevet

Ser det er mer enn nok av personer som vil ha en buddy-key. Og må slenge meg på jeg også.

Er lei av å kjøpe spill jeg ikke orker å spille, så hadde vært greit med en buddy-key for å prøve det først.

Skrevet (endret)

Siden ingen her på forumet ga meg en buddy key, syklet jeg ned i piskende regn for å anskaffe meg et eksemplar av Lotro. Og i pakken lå det jaggu meg en 7 dags buddy account.

Maaaaange her som ville ha en, så den første som PM-er meg vil være den heldige vinneren : )

Mwhahaha!

EDIT: Ja, da var den gitt vekk.

Endret av Fantrullen
Skrevet

Hei jeg får vell gjøre som alle andre :)

Jeg vurderer VELDIG sterkt og kjøpe, men kunne tenke meg og teste litt også da :D

Takk, pm meg hvis du er litt snill idag :) hehe

Skrevet

Visst man tester med buddy code? Hvor får man lasta ned spillet da? Lovlig altså? Sånn at man kan spille det... Hvordan virker dette?

Skrevet

Eh... Er det ikke nettopp det jeg gjør - bare for at jeg ikke leter frem eksakt sidetall til deg, vil det ikke si at jeg ikke gir deg svaret. Ikke vær så lat.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...