Gå til innhold

TEST: D-Link DIR-655


Anbefalte innlegg

Min router er også ustabil. Linksys WRT54G opplevde jeg ingen problemer med, men da jeg fikk denne så mister pc'er i wifi nettet koblingen sporadisk hjemme hos meg, særlig de som sitter et stykke unna routeren.Ingen problem med min Lenovo bærbar PC, men andre sliter..

 

Noen tips?

 

 

TR

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Funker denne med DDNS servien ifra www.no-ip.com ? Har bestilt en slik rakker på elkjøp.no nå :). Og vil jeg oppleve bedre ytelse på vanlig G nettverkskort? Har en litt eldre 3com WLAN ruter nå. Ikke den beste rekkevidda, og den er ikke glad i mange torrents o.l. :).

Lenke til kommentar
Funker denne med DDNS servien ifra www.no-ip.com ? Har bestilt en slik rakker på elkjøp.no nå :). Og vil jeg oppleve bedre ytelse på vanlig G nettverkskort? Har en litt eldre 3com WLAN ruter nå. Ikke den beste rekkevidda, og den er ikke glad i mange torrents o.l. :).

 

 

Da er rutern i hus, og dette fungerer.. men har et lite problem med Linksys PCI WLAN kortet mitt (MWP54G eller noe). Når "mix b g n" står som tilgjengelige nett i rutern så krasjer windows :S. Men når det står på B & G only, da funker det fett. Bruker siste driverversion til Linksys. Det skjer også bare når jeg skanner, og den dukker opp.. da liker den seg ikke :p.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...