Gå til innhold

Dimmu Borgir live på sentrum scene 06.11.07


SlevenMek

Skal du på konserten?  

25 stemmer

  1. 1. JA! :D

    • Ja
      11
    • Nei
      13
  2. 2. Lyst til å være med på treff før konserten?

    • JA! SIGN ME UP
      7
    • Ja..men jeg er litt redd å trenger overtalelse
      3
    • Nei: jeg et kjedelig menneske som ikke gidder.
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken plate er det du hørte? For All Tid er drit bra, mens Stormblåst er et Mesterverk! :dribble:

9221700[/snapback]

Nå får du bestemme deg her, er den drit eller bra? :p

Men fra spøk til revolver, jeg kommer nok ikke på denne konserten, men bare vent om et par år :p

9222262[/snapback]

 

Fikk ikke lov av faren din om jeg ikke tar helt feil? Skal nok fà se deg om noen àr da. :)

Lenke til kommentar
Skjönner. Selv om jeg bor i Oslo hadde jeg heller aldri fàtt lov for tre àr sida.

Vell, det er ikke pga. at det er Dimmu som spiller at jeg ikke får lov, faren min liker Dimmu han :)

Men det er ikke bare å reise til Oslo en tirsdag når det tom. er skole hvis du skjønner. men hvis de spiller når det er ferie en gang, og jeg er litt eldre, eller de spiller litt nermere og det ikke er aldersgrense så kommer jeg nok :)

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Skjönner. Selv om jeg bor i Oslo hadde jeg heller aldri fàtt lov for tre àr sida.

Vell, det er ikke pga. at det er Dimmu som spiller at jeg ikke får lov, faren min liker Dimmu han :)

Men det er ikke bare å reise til Oslo en tirsdag når det tom. er skole hvis du skjønner. men hvis de spiller når det er ferie en gang, og jeg er litt eldre, eller de spiller litt nermere og det ikke er aldersgrense så kommer jeg nok :)

9222529[/snapback]

 

Det er ikke fordi det er Dimmu jeg ikke hadde fàtt lov nàr jeg var 12, men rett og slett fordi foreldra mine hadde ment jeg hadde vaert for ung til à dra pà konsert uten voksne og fordi det er skole dagen etter.

 

Aldersgrensa pà Sentrum Scene har vel ikke noe à si. Du kunne uansett stàtt sammen med oss som er under 18 pà galleriet.

Lenke til kommentar

eyyyyy forde som ikke vet hellhammer kommer jo ikke til og spille i oslo jo :(

 

 

 

MESAGE FROM SILENOZ REGARDING HELLHAMMER

 

Due to Hellhammers injury (the x-ray report confirms a severe neck prolapse causing his right arm to numb out) he will be unable to play drums for Dimmu Borgir on the remaining festivals this summer and the upcoming European tour, also featuring Amon Amarth and Hatesphere.

 

Hellhammer will go into treatment and a possible surgery for this shortly. Taking his place will be Tony Laureano (Nile, Angelcorpse, Aurora Borealis), who also played for Dimmu Borgir during Ozzfest 2004 and festivals in 2005.

 

We wish Hellhammer a swift and successful recovery!

 

The European leg of The Invaluable Darkness tour kicks off in Amsterdam on September 23rd and will finish in their hometown Oslo on November 6th.

 

Posted July 25, 2007

 

 

kilde: hjemmesiden dems :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...