Gå til innhold

2 Vs 4 kjerne diff i 3emark+spill?


War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja riktig..Et spill som nå er ute som faktisk støtter quad cpu...What kinda moron would buy a quad cpu just for Supreme Commander??

I guess a moron..hehe

8487264[/snapback]

 

Enten en som har en saftig bankbok eller en som ser lengre en nesetippen sin og ser hvordan spill vill bli mye bedre grafikk og ytelsemessig i nær framtid. Kan for morro skyld nevne Alan Wake og Crysis :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja riktig..Et spill som nå er ute som faktisk støtter quad cpu...What kinda moron would buy a quad cpu just for Supreme Commander?? I guess a moron..hehe

8487264[/snapback]

EDIT: Meget voksen kommentar Scortech...

8487443[/snapback]

Ikke så voksent formulert nei, men han har likevel et poeng. Det er ikke mange spill som har nytte av 4 kjerner ennå. Så vidt jeg vet kun Supreme Commander. Dvs. det blir et dyrt spill. Trådstarter sier jo også at han skal kjøpe ny CPU og skjermkort til høsten så det er jo ikke akkurat noen langsiktig strategi for "framtidssikring" heller.

 

Jepp jeg har 12Ghz som kjører 24/7 skulle kanskje fått dem alle inn på Hw listen. Skal sjekke det nå.

8489340[/snapback]

12GHz? Hva snakker du om nå? 4 kjerner på 3GHz er like lite 12GHz som 4 Ford'er på 3.000rpm er en Ferarri på 12.000 rpm.

Lenke til kommentar
4 kjerner på 3GHz er like lite 12GHz som 4 Ford'er på 3.000rpm er en Ferarri på 12.000 rpm.

8496165[/snapback]

 

 

Ferrarien er kanske raskere, men fire samkjørte forder trekker nok større lass

 

*Kunne ikke dy meg* :tease:

 

 

Men fra spøk til halvor, man kan jo som Simen sier ikke plusse samme Ghz'a.

Lenke til kommentar
Og 12 GHz er alle pcene mine, ikke noen ganging av kjerner.

8497971[/snapback]

Verdensrekorden er 7,657 GHz med en Pentium4 670 i følge XS.

Det raskeste noen har fått en C2D Quad til er 4,648GHz (Stoolman)

 

Må si meg imponert hvis du klarer å dokumentere dine 12GHz.

 

Går for en Q jeg , dette blir jo bare en server til høsten da det er nye skjermkort og cpu på markedet.

8470985[/snapback]

Hva mener du egentlig med dette dersom du ikke mener at du skal kjøpe nytt til høsten også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...