Gå til innhold

Finne person ved hjelp av mobiltelefon nummer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som vet om det er mulig å finne ut hvor en person/mobil befinner seg i Norge eller kanskje i verden ved hjelp av å søke etter mobil nummeret til vedkommende?

Hadde vært stili! :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siden er en gedigen spøk ja. Og selvfølgelig er det ikke mulig å spore folk på den måten, med mindre man er en operatør, politi med rettskjennelse, eller den man sporer har gitt tillatelse til slik sporing (flåtestyring mm)

Skrevet
Er fullt mulig å spore, men må ha tilastelse av vedkomende først

8470387[/snapback]

Kan du fortelle oss hvordan man kan spore vedkommende? Det kommer vel ikke bare ann på om du har lov eller ikke, men utstyret du trenger er vel ikke allemannseie?

Skrevet
Ta en rask titt her

8470432[/snapback]

Det der husker jeg å ha lest om tidligere, men som Chesskunde har jeg dessverre ikke fått muligheten til å prøve det ut i praksis. Det er sant det som står i artikkelen, og det skulle ikke forundre meg om Datatilsynet krever endringer.

Men det er likevel ikke det samme som man ser i mange filmer, hvor de skriver inn telefonnummeret og et lekkert GUI viser et nøyaktig kart og informasjon om brukeren.

Skrevet
Netcom eller ikke dette   

8470491[/snapback]

Det der så jo faktisk interessant ut. Hvis det ikke blir for dyrt, så kunne jeg godt tenke meg å betale for dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...