Gå til innhold

Ny pc, hvilket kabinett/hk skal jeg ha?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange vifter har det kabinettet da??

 

Hva er best av thermatkle og lian li (tenker ikke på design)

8464368[/snapback]

 

Antec har 3 stk stillegående vifter inkludert, har plass til 2 vifter til.

 

Best av av de du nevner er Lian li.

Lenke til kommentar
gidder dere og finne  et bra lian li aluminiums kabinett til meg da?? Jeg er ikke av den sorten som er dritt god på data :p

8464634[/snapback]

 

Dette får mye skryt, og det jeg vurderte selv før jeg valgte Antec : https://prisguiden.no/product.php?productId=59781

8464683[/snapback]

 

 

Er du sikker??

 

Høyest på ønskelista ønsker jeg meg et kabinett med god kjøling og en bra pris, et godt utseende er et +++ da :D

Lenke til kommentar
gidder dere og finne  et bra lian li aluminiums kabinett til meg da?? Jeg er ikke av den sorten som er dritt god på data :p

8464634[/snapback]

 

Dette får mye skryt, og det jeg vurderte selv før jeg valgte Antec : https://prisguiden.no/product.php?productId=59781

8464683[/snapback]

 

 

Er du sikker??

 

Høyest på ønskelista ønsker jeg meg et kabinett med god kjøling og en bra pris, et godt utseende er et +++ da :D

8464705[/snapback]

 

En bruker har lagt inn sin erfaring : https://prisguiden.no/product.php?p...4444#userReview

Lenke til kommentar
Er det noen flere her som har noen forslag

 

Hva er best av f'eks Thermatkle shark, Nzxt zero og det lian li kabinettet brg linket til??

 

god natt :cool:

8464823[/snapback]

Thermaltake heter det ! Men til On-Topic :

 

Thermaltake HAr bedre løsninger på sitt kabinett. (Kjøling og rydding)

 

NZXT Zero er også kjølig, men for mye vifter. Et helv***s bråk.

 

Lian Li er veldig kule kabinetter. Stilige og stilrene. Er gode luftkjølinger dette også :)

Lenke til kommentar
Hvor mange vifter har det kabinettet da??

 

Hva er best av thermatkle og lian li (tenker ikke på design)

8464368[/snapback]

Thermaltake Shark som jeg har, synes jeg har myye bedre løsninger på oppsett og kjøling. Men Lian Li er fine kabinetter. er sikkert kjølige å.

8464392[/snapback]

har det selv, kjempe fornøyd. :w00t:

Lenke til kommentar

Du skal være klar over at det er et av de mest skranglete Lian Li kabinettet du har valgt. Med vindu er det vanskelig å støydempe med matter f.eks. Ellers er kabinettene av så tynn alu at forplantningene av støy og vibrasjoner sprer seg svært lett.

 

Da er det ellers å anbefale et Antec P180/182, som du kan lese mer om her

 

Jeg har selv hatt 5 Lian Li kabinetter og joda; de er skrekkelig fine å skru i, lette å bære og ganske rene i linjene. Men det er også det. Du betaler svært mye for billig materiale å lage og et navn som er kjent. De dyre kabinettene har gjerne gode løsninger, men også i øvre prisklasse er det dårlig kvalitet på kabinettene.

 

Akkurat nå har jeg selv Lian Li PC6277B (vannkjølingskabinettet), uten vannkjøling, og det står i stuen. Ulempen er at det drar inn så forbanna mye støv gjennom viftene selv med filteret på. Ellers har det da som sagt tynn alu som gjør at støy lett forplanter seg. Det har vært noen deilige stille dager med kun laptopen da jeg har manglet CPU og RAM i den stasjonære :p

Lenke til kommentar
Du har det antec kabinettet??

 

Er det bedre enn Lian li kabinettet da? :p

 

Det står at antec har 6 vifteplasser, der 3 følger med, må jeg da kjøpe 3 vifter og montere på da??

8469865[/snapback]

 

Jeg har ikke dette kabinettet ennå, jeg venter på den sorte utgaven, nå er det kun sølv på NetshopOslo.

 

Jeg vil påstå at det er langt bedre enn Lian Li. Hvis du leser denne tråden, så kanskje du får litt mer innsyn i Antec. Legg også merke til linkene i 1. post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...