Hr. Jenssen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 en av multiplayer modusene går ihvertfal bare ut på å slåss mot hverandre. Rett og slett bare gå rundt og hogge ned den du møter. 8516706[/snapback] Vel, med sverd og øks er jo dette bare konge. Blir som gode gamle "Rune".
Veni Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Det kommer den 9. Mai i Europa utenom UK. Jeg ser det heller ikke hos GameZone så jeg vet ikke hva dem driver med... 8514474[/snapback] Spillet har enda ikke gått gull, så den 9. Mai-datoen tror jeg ble bestemt for lenge siden. Vi får nok høre temmelig snart at spillets utvivelsesdato har blitt utsatt. Det er umulig for dem å bli ferdig, få sendt ut spillet til fabrikkene, fått det i trykken, og sendt det videre til butikkene, innen 9. Mai. 8515631[/snapback] Nei ikke igjenn Endret 3. mai 2007 av loyd-loyd
xm8 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 Fra www.2-Worlds.com "Two Worlds" Console version delayed in Europe +++ PC game in the stores as planned on 9th May +++ The console version of "Two Worlds" will unfortunately not be in the stores with the PC version on the 9th of May. As yet, no new release date has been announced. Unfortunately, the reasons for this delay cannot at this time be given by the publishers. Internal development of the console version ran like clockwork and final product quality itself leaves nothing to be desired, a fact vouched for in an article in the current issue (5/07) of the German print magazine "360 LIVE" - "A fantastic RP experience, full of life and ideas... who would ever have thought that Oblivion could be dethroned so fast? This "Two Worlds" is indeed a worthy successor!! ...Rating: 9.3 out of 10" Let's hope that all you Consoleros out there will soon be able to join the PC gamers in their enjoyment of the "Two Worlds" - RPG entertainment at its best.
mortenmm Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Det blir nok litt forsinket ja... Fra Gamereactor: Two Worlds er et RPG-spill med heftige koreografiske kamper, gripende karakterer og en realistisk verden med en cinematisk hsitorie med en unik frihet i den middelaldersk fantasiverden. Reality Pump sendte oss en pressemelding med uspesifikke årsaker har valgt å utsette Xbox 360-versjon på ubestemt tid. Det blir ikke nevnt noe om PC-versjonen og slik det ser ut i dag kommer dette spillet til fastsatt tid - den 29. juni. 8530411[/snapback]
Patney Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Det blir nok litt forsinket ja...Fra Gamereactor: Two Worlds er et RPG-spill med heftige koreografiske kamper, gripende karakterer og en realistisk verden med en cinematisk hsitorie med en unik frihet i den middelaldersk fantasiverden. Reality Pump sendte oss en pressemelding med uspesifikke årsaker har valgt å utsette Xbox 360-versjon på ubestemt tid. Det blir ikke nevnt noe om PC-versjonen og slik det ser ut i dag kommer dette spillet til fastsatt tid - den 29. juni. 8530411[/snapback] 8540733[/snapback] 29. Juni? Var det ikke 9. Mai?
xm8 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hmm... http://www.rpgwatch.com/forums/showthread.php?t=1781 Preview... http://www.gwn.com/previews/gamepreview.ph...Two_Worlds.html Ymse videoer... http://www.dailymotion.com/stellgates/1 Endret 6. mai 2007 av xm8
M@R7!N Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Satan combaten i spillet ser bra ut! Aoe med sverdet når du svinger det ser nice ut
xm8 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Joa, våpen for en nok av i dette spillet, 600 våpen og ca. 1000 armors.
M@R7!N Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Få nå.. Edit: Det er jo milevis forran oblivion. I Oblivion var det kanskje 5 forskjellige typer armor, hvor det var slengt på random enchants. Latterlig simpelt system. Endret 8. mai 2007 av M@R7!N
MrL Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg digga Oblivion Så hvis dette er bedre, må det være jæ**i bra!
akristina92 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Har testa det et par minutter nå. Førstintrykket var svært dårlig. Lite flyt i animasjonsovergangene, spillet så ikke akkurat lekkert ut på fullt. Virker svært "buggy" i tillegg. Får se mer på det senere.
M@R7!N Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 (endret) Har en helt annen oppfattning. Har spilt det en god del nå, og må bare si at det er et veldig bra spill som fortjener å kjøpes om man liker rpg-spill. Myyye å utforske, godt inventory og skill system, samt ganske fin grafikk. Overgår lett oblivion for min del. Ingenting er som å ta hevn på noen orker som gruste meg på lvl 12, når jeg er nå er 26 One hitta alle omtrent Halberd ftw. Edit: Eneste bugsa jeg har opplevd er relatert til mount. Den har en tendens til å stoppe i små bakker osv, så det kan bli slitsomt å ri enkelte ganger. Kjører spillet greit på max med 1024 oppløsning og 2x aa. Pcen min begynner å dra på åra, så er fornøyd Endret 12. mai 2007 av M@R7!N
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg synes det er forferdelig rotete og frustrerende oppsatt. Minner mye om hvilken hat-opplevelse jeg hadde med Gothic 2 da jeg først prøvde det. Men hey, det endte jo opp med å bli mitt all-time favorittspill, og det er fortsatt det i dag. Two Worlds trenger mange forbedringer, men om jeg gir det litt tid, kanskje det vil vise seg å være ganske så bra.
Lakus Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Digga musikken i dette klippet! http://www.dailymotion.com/stellgates/vide...oworldstrailer1
DP Rusher Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Er jo mannen bak Beverly Hills cop theme som har laget musikken i spillet.
Sollid Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Har nettopp fått det har et dårlig første intrykk. Var ekstremt buggy musa virket ikke og det hakket som faen. Var u spillbart skal vente til 360 versjonen så skal jeg kjøpe det på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå