Gå til innhold

Anti-Aliasing går ikke høyere enn 4x - bf2142


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan jeg ikke sette oppAA i Battlefield 2142 høyere enn 4x? Hver gang jeg setter den påå går den ned, og det komer en meldingen om at hver gang grafikken er blitt endret må  jeg starte spillet på nytt. Jeg har forresten et 8800 gtx kort

8460882[/snapback]

 

 

Jeg har opplevd det samme når jeg vil ha på både AA og HDR i mange spill.

Prøv å overstyr AA settingene i nvidia kontrolpanelet istedenfor å sette det i spillet.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan jeg ikke sette oppAA i Battlefield 2142 høyere enn 4x? Hver gang jeg setter den påå går den ned, og det komer en meldingen om at hver gang grafikken er blitt endret må  jeg starte spillet på nytt. Jeg har forresten et 8800 gtx kort

8460882[/snapback]

 

 

Jeg har opplevd det samme når jeg vil ha på både AA og HDR i mange spill.

Prøv å overstyr AA settingene i nvidia kontrolpanelet istedenfor å sette det i spillet.

8467465[/snapback]

 

Takk for svar. Men bf2142 har ikke hdr? og i kontroll panelet går AA bare til 4x uansett..

Lenke til kommentar
Hvorfor kan jeg ikke sette oppAA i Battlefield 2142 høyere enn 4x? Hver gang jeg setter den påå går den ned, og det komer en meldingen om at hver gang grafikken er blitt endret må  jeg starte spillet på nytt. Jeg har forresten et 8800 gtx kort

8460882[/snapback]

 

 

Jeg har opplevd det samme når jeg vil ha på både AA og HDR i mange spill.

Prøv å overstyr AA settingene i nvidia kontrolpanelet istedenfor å sette det i spillet.

8467465[/snapback]

 

Takk for svar. Men bf2142 har ikke hdr? og i kontroll panelet går AA bare til 4x uansett..

8469121[/snapback]

 

Du kan endre det i video.con i BF2142 mappa som ligger i My Documents.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...