Gå til innhold

TES: (Løst) Kode seg til Grand master of Arena?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om det går an å kode seg til Grand Master of Arena, Master of Figters Guild og sånt... Også å gjere ferdi mange quest på kort tid... Har gjort ferdig main quest.... Savner Oblivion Gates. Tenkte på å starte en tidligere save game.

Nokken som kan hjelpe meg?

Endret av eplekaka88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være en mod en plass på forumet som gjør at du blir Arch-Mage eller noe sånt.

Ellers ser jeg ikkje noe grunn i å jukse siden det er så lett :nei: .

Skrevet
Ellers ser jeg ikkje noe grunn i å jukse siden det er så lett :nei: .

8457361[/snapback]

...og tidkrevende.

Jeg vil ikke uten videre anbefale dette - koder for så store ting kan ofte skape trøbbel deluxe.

Skrevet (endret)

Du kan vel få et hvilket som helst item i spillet ved å hente opp konsollen og skrive: player.additem "itemkode" Itemkoder kan du finne på f.eks UESP(her sto det wowwiki, uvist hvorfor, kanskje noen har spilt for mye wow? :blush: )

Endret av ptta
Skrevet (endret)

Unskjuld for at ej ikkje har svart... Arena var det ej meinte... Men har tenkt over... Det hørest ikkje så bra ut å kode seg til det. Men er det vits i å ha to save gamer? Som du holder på å bytter på? En etter Oblivion krisa er over og en før... Så kan ej heller få skaffe meg dei tinga ej treng... Er det nokken vits?

var det "console" - player.additem også itemnavnet?

Ej snakker om ikkje så masse spesielle ting når ej tenke meg om... Har en stav som heiter "Apothetis" eller nokke sånt... 33 points Shock&Fire&Frost damage... Den knekker det meste... kosta meg 5000 i Rindars staff i Market place... Ebony blade (uten å fuske... bare flaks... :cool: ) Elven armor. Også en claymore som har vert min følgesvenn siden Oblivion gate nummer 4 har blitt stengt... Vanskli navn... :hmm: Ogs mange ringer og amuletter... Men det er berre "Mind and body" og en til ej ikkje husker navnet på... Den gir meg 15% shield... Trur ej. "Tower of the nine" skjoldet... Var i level 10... Det var for kjedelig så ej sov litt og kom opp i level 15...

Møtte ei dame med Ebony Armor og Fur... Litt rar kombinasjon... :hmm: :!: Men fikk Imperial Dragon Armor i level 10.... Det var kansje dårlig... Ebony curiass er bedre enn Imperial Dragon Curiass i level 15... Er ikkje Imperial Dragon Armor "Det Beste"? :hmm: Hørest slik ut... Du får den når du er ferdig med Main Quest... Egentlig ganske skuffet...

Trenger ikkje Itemkoder...

Endret av eplekaka88
Skrevet (endret)

Den eksakte koden er

player.additem XXXXXXXX Y

hvor de åtte X-ene er tingens Form ID som du finner i Construction Set, og Y er antallet du vil ha.

Endret av MiSP
Skrevet
Tviler nok på at du finner itemkoder til Oblivion på WoWwiki.. =P

www.uesp.net blir nok bedre i så fall.

8462133[/snapback]

Ja, vet ikke hva jeg tenkte på jeg. Koden stemmer i allefall.

Jeg skal prøve å gjøre det godt igjen med å legge til en link til hvor du kan finne itemkodene: Uesp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...