Gå til innhold

Får ikke linket PSP og PS3 (remote control)


Getsome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men tror jeg koblet PSP'n til PS3 via USB.

Satte deretter PSP'en i Remote play, før jeg gikk på PS3 og valgte Register USB-device.

 

Tror det var noe slikt, bare første gangen det var litt problemer, men du måslå på Atrac-streaming-funksjonen på PS3 først tror jeg. :)

 

Og etter det har jeg ikke hatt noen problemer med å finne hverandre.

Lenke til kommentar
Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men tror jeg koblet PSP'n til PS3 via USB.

Satte deretter PSP'en i Remote play, før jeg gikk på PS3 og valgte Register USB-device.

 

Tror det var noe slikt, bare første gangen det var litt problemer, men du måslå på Atrac-streaming-funksjonen på PS3 først tror jeg. :)

 

Og etter det har jeg ikke hatt noen problemer med å finne hverandre.

8463076[/snapback]

 

Har gått inn på online manual på PSP og fulgt stegene der til punkt og prikke, allikevel finner ikke PS3'en min PSP'en!

 

Sikkert et eller annet jeg gjør galt, men kan ikke fatte hva!

Lenke til kommentar

Har du slått på Atrac-streamingen på PS3?

 

Kan ikke huske at det ble opplyst om i online-manualen, men fikk beskjed om å gjøre det på skjermen, når jeg lette etter PSP. :-/

Hos meg hoppet den av igjen første gangen, tror jeg, rotet ihvertfall rundt i ca. 10 minutter før jeg fikk det til. :-/

 

Hvis ikke det virker får du ringe Sony support.

Lenke til kommentar
Har du slått på Atrac-streamingen på PS3?

 

Kan ikke huske at det ble opplyst om i online-manualen, men fikk beskjed om å gjøre det på skjermen, når jeg lette etter PSP. :-/

Hos meg hoppet den av igjen første gangen, tror jeg, rotet ihvertfall rundt i ca. 10 minutter før jeg fikk det til. :-/

 

Hvis ikke det virker får du ringe Sony support.

8466076[/snapback]

 

Skal sjekke enda en gang, men sist var den enabled.

 

Kanskje tilbakestille allle konfigurasjonene for så å prøve igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...