Sandmarken Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 De fleste som er steambrukere har kanskje lagt merke til at man kan laste ned modifiserte spill gratis hvis du har half life 1 eller 2. Jeg har lasta ned noen nå, og kommet fram til at Garrys mod, The hidden, Insect Ifestation og battlegrounds var ganske bra. Er det noen som har noen tips til andre modder jeg bør sjekke ut? La dette emne feil i stad, men siden jeg er så ny aner jeg ikke hvordan jeg får det vekk igjen.
thadon Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Goldeneye: source Jeg gleder meg til Insurgency iaf Linki til de fleste hl2 modder: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Half-Life_2_mods
RogueAlien Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 (endret) Det er en Half-Life 2 mod på vei som jeg gleder meg til ihvertfall og det er Resident Evil Twilight. Resident Evil Twilight Et par gode Half-Life 2 mods som er ute nå er jo Pirates, Vikings & Knights! og Dystopia. For andre spille kan jeg nevne Steiners Advanced Units Mod til Star Wars Empire at War. Point of Existence 2 til Battlefield 2 Point of Existence 2 First Strike til Battlefield 2142 (kommende) First Strike Forgotten Hope 2 til Battlefield 2 (kommende) Forgotten Hope 2 Endret 20. mai 2007 av RougeAlien
Sandmarken Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Skrevet 20. mai 2007 Pirates, Vikings & Knights er en av de beste moddene jeg har prøvd. Noen som veit når det kommer oppdatering til den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå