Gå til innhold

Sony Ericsson K810i-tråden


Anbefalte innlegg

Hvis det er noen som tenker på å kjøpe K810i uten abonnement, så er denne uka en grei tid å gjøre det på. Både Lefdal og Elkjøp selger den til 2590,- Regner med at Lefdal har den prisen på grunn av prisgaranti eller noe, for det er Elkjøp som lister den under ukens tilbud 7. til 14. september.

 

Jeg har ihvertfall bestilt min, det eneste som sugde var at ingen av dem hadde minnekort inne. Egentlig helt sykt hvordan både priser og lager var identisk hos de to, har de inngått en hemmelig pakt eller noe? De bruker også samme web shop løsning. Kjøpte fra Lefdal fordi de hadde bedre betingelser for frakt, nærmere bestemt gratis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg har ihvertfall bestilt min, det eneste som sugde var at ingen av dem hadde minnekort inne. Egentlig helt sykt hvordan både priser og lager var identisk hos de to, har de inngått en hemmelig pakt eller noe? De bruker også samme web shop løsning. Kjøpte fra Lefdal fordi de hadde bedre betingelser for frakt, nærmere bestemt gratis.

9463407[/snapback]

Elektrobransjen (og da spesielt Elkjøp/Lefdal/Expert) er notorisk for sin prissetting og stilltiende samarbeid. Ta for eksempel Elkjøps prisgaranti - det er et jævla sterkt signal til andre aktører om at de ikke må finne på å sette prisen lavere enn dem, for det kommer ikke til å hjelpe. Etter et par dager vil Elkjøp matche dem på pris, og den andre aktøren sitter igjen med lavere margin og en marginal økning i salget.

Lenke til kommentar

Fikk min K810i i dag og er rimelig fornøyd :) Det eneste jeg ikke helt hopper i taket for er musikkspilleren. Lydkvaliteten er kjempebra og alt funker vel, men når man hører på en sang går det ikke å bla nedover spillelista, man må enten trykke" neste sang" eller gå tilbake og kåle deg helt inn i spillelista for å finne sangen. Er det mulig å bytte musikkspiller på den, og skal det være sånn?

Lenke til kommentar
Ok, og hva gjør den egentlig? Hvorfor det heter makro liksom :p

9558420[/snapback]

 

Dette bildet som jeg har tatt med min K810i, har jeg brukt makro funksjon:

post-102919-1190839657_thumb.jpg

På bildet ser du at den ene blomsten er utrolig skarp.

 

Her setter linsen i kameraet fokus på ett spesielt punkt, slik at det blir skarpt når du tar nærbilder! Makro er totalt ubrukelig om du skal ta bilder med mer enn 10-20 cm avstand. Jo nærmere du objektet du skal ta bildet av er, jo bedre blir bildet med makrofunksjonen på.

Lenke til kommentar
Fikk min K810i i dag og er rimelig fornøyd :) Det eneste jeg ikke helt hopper i taket for er musikkspilleren. Lydkvaliteten er kjempebra og alt funker vel, men når man hører på en sang går det ikke å bla nedover spillelista, man må enten trykke" neste sang" eller gå tilbake og kåle deg helt inn i spillelista for å finne sangen. Er det mulig å bytte musikkspiller på den, og skal det være sånn?

9583661[/snapback]

Det skal være sånn. Har ikke kommet over en ny spiller eller noe, så jeg håper det er noe som kan endres på

Lenke til kommentar

mitt søskenbarn hadde samme problemet med en motorola, kadett. Få den inn 3 ganger og si at det gjør en jævla uduglig jobb for det bare skjer om og om igjen ogfå en splitter ny telefon. Enkelte tlf er dessverre bare slike feil på og av en eller annen grunn so funker ikke service på det.

 

Det som stod på kviteringaren til søskenbarnet mitt var at software var blitt oppgradert til siste version og noe piss, aldri noe reperasjon som jeg kan huske. Har du dette problemet vil du nok ha det til du får en ny mobil. Etter det jeg har sett :(

 

Ikke hat sony erickson eller k810i Virklig bra mobil, bare bli kvitt den litt brennkvikt og få en ny.

Lenke til kommentar
mitt søskenbarn hadde samme problemet med en motorola, kadett. Få den inn 3 ganger og si at det gjør en jævla uduglig jobb for det bare skjer om og om igjen ogfå en splitter ny telefon. Enkelte tlf er dessverre bare slike feil på og av en eller annen grunn so funker ikke service på det.

 

Det som stod på kviteringaren til søskenbarnet mitt var at software var blitt oppgradert til siste version og noe piss, aldri noe reperasjon som jeg kan huske. Har du dette problemet vil du nok ha det til du får en ny mobil. Etter det jeg har sett :(

 

Ikke hat sony erickson eller k810i Virklig bra mobil, bare bli kvitt den litt brennkvikt og få en ny.

9590729[/snapback]

 

Når jeg leverte den inn første gangen var det ikke dekning i det hele tatt. Kom tilbake med oppdatert programvare og slik dritt og de hadde bytta to høytalere for de var sprengt.

Etter det fungerte den som en sjarm men den begynte gradvis og skli tilbake til gamle vaner, dårligere og dårligere dekning. Telefonen kan ligge stille på et sted en hel dag og variere fra full til ingen dekning, helst det siste og jeg vet det skal være full dekning. Det som er synd er at det skjer som tidligere nevnt, de gjør ikke noe med det før jeg leverer den inn for 3gang og da tror jeg at jeg vil ha pengene tilbake for en slik telefon vil jeg ikka ha igjen....

Nei jeg får vel bare levere den inn for andre gang og få tilbake en lappe der det stod det samme som sist, updatet software eller noe i den dur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...