intox_neb Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Helt plutselig opplever jeg et totalt fravær av audio på filmer på Youtube. Dette problemet hadde jeg ikke tidligere, og skjer KUN på youtube. Media player fungerer helt fint, audio i Windows generelt fungerer helt fint. Audigy SE (med siste drivere) Vista 32 bit Noen som har opplevd lignende og har noen løsning?
Joney Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Helt plutselig opplever jeg et totalt fravær av audio på filmer på Youtube. Dette problemet hadde jeg ikke tidligere, og skjer KUN på youtube. Media player fungerer helt fint, audio i Windows generelt fungerer helt fint. Audigy SE (med siste drivere) Vista 32 bit Noen som har opplevd lignende og har noen løsning? 8451712[/snapback] Kom det etter du la in de siste driverene til Vista?
intox_neb Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 nei, prøvde å installere de siste driverne for å fikse problemet, men ble ikke bedre nei. Antar det er noe galt med flash player, siden det er den youtube bruker. men en reinstallasjon av den funket heller ikke
Vindstille Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Har du sjekket om volunkontrollen på YouTube-kontrollen er skrudd helt ned? (YouTube husker innstillingene dine for hver gang, så det kan være det som er feilen.)
intox_neb Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 joda, har isolert feilen til flash player, og reinstall funket ikke. ser ut som det må en formatering til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå