Gå til innhold

NOKIA E65 - Tips om alt, programmer, temaer o.l


Anbefalte innlegg

Dette er et velkjent problem på Symbian telefoner. Det er bare sikkerhetsinnstillingene dine som er litt for strenge:

 

Meny ->Progam behandling->[Valg]->Innstillinger->Endre deretter [Prog.vareinstallering] til [alle] istedet for [kun signerte].

 

Dette løser ihvertfall prpblemet på N-serien og jeg vet det virker på E61. Det er mulig det kan se litt annerledes ut på E65, men det er nok noe liknende i hvertfall.

8566317[/snapback]

 

Funket som bare det! Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leser overalt at dette er en så flott telefon, med så mange valgfriheter. Blant annet 3 valgfrie snarveitaster, noe jeg som ikke imponerer meg da min(e) gamle 6280(er) hadde 6. Men hvilke taster bortsett fra own-tast er valgfrie? Og hvordan konfigurerer man dem? Finner ikke ut noe sted. Bruksanvisningen, og ikke minst stikkordlisten i den, er helt ubrukelig. Det er strengt tatt 19 taster på telefonen, i tillegg til siffer, stjerne og firkanttast. Det virker litt undødvendig med tanke på at det er to snarveier til kamera, sms, og 3 til adresseboken. Det er 4 taster bortkastet.

 

Jeg skal ikke bare klage, inntrykket av telefonen er veldig godt hittil, jeg har ikke lært meg så mange av funksjonene enda (mye på grunn av den omtalte bruksanvisningen), men når jeg har fått trykket litt, er jeg sikker på at jeg blir veldig fornøyd med den:)

Lenke til kommentar

Høyre og venstre valgtast er iallefall valgfrie i aktiv ventemodus. Så i tillegg til Own-tasten, har du de tre. I samme modus har du jo også seks valgfrie snarveisikoner du kan legge til. Siste snarveistast er opptakstasten på siden, men den er ikke konfigurerbar.

Lenke til kommentar
Høyre og venstre valgtast er iallefall valgfrie i aktiv ventemodus. Så i tillegg til Own-tasten, har du de tre. I samme modus har du jo også seks valgfrie snarveisikoner du kan legge til. Siste snarveistast er opptakstasten på siden, men den er ikke konfigurerbar.

8578652[/snapback]

 

Joda, jeg fant ut av det etterhvert. Hele navikeyen er konfigurerbar, så der er det jo 5. Men skulle gjerne hatt mulighet til å aktivere tastelås med valgfri tast, og hatt menyen på navikeyen. Men det er vel en vanesak:)

Lenke til kommentar
Høyre og venstre valgtast er iallefall valgfrie i aktiv ventemodus. Så i tillegg til Own-tasten, har du de tre. I samme modus har du jo også seks valgfrie snarveisikoner du kan legge til. Siste snarveistast er opptakstasten på siden, men den er ikke konfigurerbar.

8578652[/snapback]

 

Joda, jeg fant ut av det etterhvert. Hele navikeyen er konfigurerbar, så der er det jo 5. Men skulle gjerne hatt mulighet til å aktivere tastelås med valgfri tast, og hatt menyen på navikeyen. Men det er vel en vanesak:)

8580795[/snapback]

 

Tastelås på valgfri tast kan man vel få til med gratis program mener jeg. Husker ikke hvilket.

Endret av Papaja
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, kjøpte nylig Nokia E65, en spml ang videosamtalen 3g som man kan prate/se hverandre, men litt skuffet ang 3g da jeg kan se andre bilde, men hvis jeg skal si noe eller sånt så må jeg snu tlf (kamera) for å prate så tilbake se skjermen igjen?

 

Andre mobiltelefonen kan man se samme skjermen og liten bilde på hjørne. Noe kan hjelper her eller er det bugs som kan rette opp ny versjon?

Lenke til kommentar

Neste gang du ønsker svar på noe, bør du ordlegge deg mye bedre. Jeg måtte lese innlegget ditt to ganger får å skjønne hva du mente...

 

E65 har ikke et eget kamera for videosamtaler. Det du ser oppe i høyre hjørne over skjermen er en lyssensor, ikke et videosamtalekamera. Lyssensoren sørger for at skjermbelysningen og tastelyset reguleres etter hvor lyst/mørk det er i mobilens omgivelser. Du vil uansett måtte snu telefonen og bruke hovedkamerat under videosamtaler.

Lenke til kommentar
Hei, kjøpte nylig Nokia E65, en spml ang videosamtalen 3g som man kan prate/se hverandre, men litt skuffet ang 3g da jeg kan se andre bilde, men hvis jeg skal si noe eller sånt så må jeg snu tlf (kamera) for å prate så tilbake se skjermen igjen?

 

Andre mobiltelefonen kan man se samme skjermen og liten bilde på hjørne. Noe kan hjelper her eller er det bugs som kan rette opp ny versjon?

8649298[/snapback]

 

 

Ikke alle 3G-telefoner med støtte for videotelefoni har to kamera. Det er altså ikke noen bug.

 

I stedet for å snu kameraet kan du bruke et speil. Om man har et speil for hånden til enhver tid er en annen sak. Enten må man lete i håndvesken, eller stå på badet, eller finnet ett under bilens solskjerm.

 

Men uansett mangler det ekstra kameraet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...